برگزاری ۳۰ عنوان برنامه فرهنگی و تفریحی در منطقه ۱۴

شهردار منطقه ۱۴ از اجرای بیش از ۳۰ عنوان برنامه برای گرامیداشت هفته گردشگری و هفته تهران ویژه صدها شهروند منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، امیر یزدی شهردار این منطقه با اشاره به اینکه این برنامه ها به منظور آشنایی شهروندان با جاذبه ها و ظرفیتهای گردشگری شهر تهران؛ افزایش مشارکت اجتماعی، نشاط اجتماعی و غنی سازی اوقات فراغت شهروندان به اجرا درآمده است، گفت: دانش آموزان، بانوان سرپرست خانواده، خانواده شهدا و ایثارگران و افراد دارای معلولیت در کنار سایر شهروندان منطقه از این برنامه ها بهره مند می شوند.

یزدی از نواختن زنگ گردشگری در مدارس و برگزاری تور بازدید از موزه های تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به عنوان برنامه های درنظر گرفته شده برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس نام برد که در کنار سایر تورهای تفریحی و زیارتی و تهران شناسی مورد استقبال صدها شهروند بویژه دانش آموزان منطقه قرار گرفته است.

تقدیر از راهنمایان گردشگری تهران، نکوداشت مفاخر تهران شناسی و فعالان حوزه گردشگری، دبیران کانون های گردشگری محلات در کنار برگزاری نمایشگاه های مختلف هنری و موضوعی چون جشنواره بازی های بومی محلی و جشنواره غذا از دیگر برنامه های درنظرگرفته شده برای عموم شهروندان است که یزدی از آن نام می برد.

وی همچنین از برگزاری نشست های تخصصی گردشگری و تهران شناسی با حضور مفاخر بنام این حوزه با موضوع منطقه ۱۴ در گذر تاریخ و برگزاری فتوواک و مسابقات عکاسی با حضور جمعی از عکاسان در منطقه با موضوع گردشگری و تهران شناسی همچنین  برگزاری تور دوچرخه سواری از موزه تا موزه به عنوان برنامه های شاخص روزهای پیش رو اشاره کرد.

یزدی در پایان با اشاره به برگزاری مسابقات متنوع چون عکاسی و فیلم از جاذبه های گردشگری منطقه  همچنین طراحی بروشور و پوستر جاذبه های گردشگری منطقه و اکران در محلات، خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور خاطره ماندگار ایثار، جهاد، شهادت و مقاومت ملت شهیدپرور در هشت سال دفاع مقدس است و تقارن این هفته با هفته تهران، سالمند و گردشگری فصل جدیدی از تلاش و برنامه ریزی برای بازشناسی و معرفی تهران به عنوان قطب گردشگری و ارزشهای اجتماعی، فرهنگی و مناطق هویتی مانند دارالمومنین تهران با اجرای برنامه های مختلف برای شهروندان است.

انتهای پیام/

۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱
کد خبر: 43331

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 15 =