امضاء قرارداد ارتقاء همکاری شرکت شهر سالم با یک بیمارستان فوق‌تخصصی دیگر

در راستای تسهیل دسترسی کارکنان و بازنشستگان شهرداری تهران و در ادامه سیاست افزایش مراکز طرف قرارداد به خدمات بهداشتی و درمانی، طی آیینی با حضور مدیرعامل شرکت شهر سالم و مدیرعامل بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شهریار، قرارداد ارتقاء همکاری با این مرکز مستقر در منطقه ۱۰ تهران امضا شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، امیر نورمحمدی در آیین امضاء قرارداد ارتقاء همکاری با بیمارستان شهریار ضمن تبریک هفته وحدت و هفته ملی سالمند گفت: سالمندان بزرگان و ولی‌نعمتان همه ما هستند و دسترسی آنها به خدمات مطلوب با توجه به ویژگی‌های دوره سال‌خوردگی از اهمیت دوچندانی برخوردار است و در دستور کار همیشگی ما قرار دارد.

مدیرعامل شرکت شهر سالم با بیان اینکه این دومین مراسم امضاء قرارداد با مراکز درمانی در حدود یک ماه گذشته است، اظهار کرد: آمایش مراکز بهداشتی و درمانی در سطح شهر تهران از سیاست‌های جدی شرکت شهر سالم است تا دسترسی بازنشستگان و کارکنان محترم شهرداری به انواع خدمات پزشکی و تشخیصی تسهیل شود.

نورمحمدی گفت: توجه به مناطق کم‌برخوردار و کیفیت خدمات درمانی دو شاخص مهم در بستن قرارداد با مراکز است و هرکدام به تنهایی نمی‌تواند رضایتمندی همکاران را منجر شود، بلکه دسترسی آسان برای همه خانواده شهرداری تهران همراه با خدمات باکیفیت بهداشتی و درمانی مدنظر قرار دارد.

وی افزود: سعی ما این است که افزایش مراکز طرف قرارداد با نگاه به کمبودهای هر منطقه باشد. بر همین اساس است که با توجه به راه‌اندازی بخش‌های جدید در بیمارستان شهریار و کیفیت خدمات آن، تصمیم به ارتقاء همکاری با این مرکز مدرن گرفتیم تا خانواده بزرگ شهرداری بتوانند از خدمات پزشکی هسته‌ای آن بهره‌مند شوند.


در ادامه این مراسم، قرارداد بین شرکت شهر سالم و بیمارستان شهریار از سوی امیر نورمحمدی و علیرضا نادری، مدیران عامل طرفین به امضاء رسید. با امضاء این قرارداد، بیمه‌شدگان شهرداری تهران می‌توانند از کلیه خدمات این بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی بهره‌مند شوند. بازدید حاضران از بخش‌های مختلف درمانی بیمارستان شهریار پایان‌بخش این مراسم بود.

گفتنی است، بیمارستان شهریار از جمله مراکز درمانی بخش خصوصی در منطقه ۱۰ تهران است که اخیرا بخش پزشکی هسته‌ای، دیالیز، ید درمانی و... را به خدمات خود افزوده و همچنین زمان فعالیت بخش‌های سی‌تی‌اسکن، ام‌آرآی و رادیوگرافی خود را به ۲۴ ساعت شبانه‌روز ارتقاء داده است.

انتهای پیام/

۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱
کد خبر: 43373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 11 =