جزئیات راه‌اندازی سازمان گردشگری در شهرداری تهران

رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ایجاد سازمان گردشگری در شهرداری مجدداً در دستور کار قرار گرفته است، گفت: به زودی تصمیمی برای این موضوع اتخاذ خواهد شد.

سید احمد علوی در گفت و گو با خبرنگار شهر، در خصوص راه‌اندازی هلدینگ گردشگری شهرداری تهران اظهار کرد: در حال حاضر ۲ موضوع مطرح است که یکی از موضوعات لایحه راه‌اندازی سازمان گردشگری است.

وی افزود: در بخشی دیگر در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا به این جمع‌بندی رسیده بودیم که به تدریج مجموعه‌ها ذیل یک سازمان قرار بگیرد و ادغام به سرعت انجام نشود.

علوی همچنین تصریح کرد: بندی که در برنامه آمده شهرداری را مکلف کرده که برج میلاد، شرکت توسعه فضاهای فرهنگی، دریاچه شهدای خلیج فارس و مجموعه‌هایی از این قبیل ادغام شوند تا سازمان گردشگری شکل بگیرد که این ادغام کار سختی بود.

رئیس کمیته گردشگری شورای شهر تهران با بیان اینکه پیشنهاد ما این بود که با توجه به امکان ادغام مجموعه‌ها به این سرعت نیست، یکی از مجموعه‌ها به عنوان محور در نظر گرفته شود، خاطرنشان کرد: بنابر این بود که مابقی مجموعه‌ها به تدریج ذیل آن محور قرار بگیرند تا با این تصمیم، اولین اقدامات برای راه‌اندازی مجموعه گردشگری انجام و مقدمات برای تأسیس سازمان فراهم شود.

علوی در پایان خاطر نشان کرد: این موارد در فصل تابستان به جمع‌بندی رسید اما اجرایی نشد و بر اساس آنچه شنیده‌ایم این موضوع مجدداً در دستور کار شهرداری قرار گرفته و احتمال می‌رود در روزهای آینده تصمیمی برای آن اتخاذ شود؛ امیدوار و پیگیریم که تأسیس سازمان گردشگری تا پایان امسال به نتیجه برسد.

انتهای پیام/

۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳
کد خبر: 43378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =