راهکارهای تسریع در پاسخگویی به پیامهای شهروندان

مسئول سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی +۱۳۷ منطقه ۱۵ در بازدید از ناحیه ۴، ضمن بررسی روند پاسخگویی به پیامهای شهروندان، راهکارهایی را برای تسریع در پاسخگویی ارائه داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی مشتاق مسئول سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی +۱۳۷  منطقه در نشستی با حضور شهردار  و روسای ادارات ناحیه ۴ ضمن بررسی وضعیت ناحیه در رسیدگی به پیام های شهروندان به ویژه پیامهای با ماندگاری بالای در کارتابل ناحیه، به علت یابی این موضوعات پرداخت و راهکارهای لازم اتخاذ شد.

مشتاق همچنین در این نشست بر اهمیت رسیدگی سریع به پیام های فوریتی، پیگیری مستمر به درخواست های شهروندان تا حصول نتیجه تاکید کرد.

مسئول سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی +۱۳۷ منطقه ۱۵ با هدف پاسخگویی مطلوب به درخواستهای شهروندی و جلب رضایتمندی آنان به صورت دوره ای از نواحی هفتگانه منطقه بازدید می کند.

انتهای پیام/

۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
کد خبر: 43380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =