محل عبور دانش‌آموزان در معابر شهری ایمن‌سازی شد

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک گفت: آرام‌سازی و ایمن‌سازی محل عبور دانش‌آموزان در معابر شهری شمال تهران، با اجرای خط‌کشی‌های تردد عرضی در معابر منتهی به مدارس انجام شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، علیرضا اسفراینی نژاد سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک این منطقه اعلام کرد: خط کشی های محل تردد عرضی دانش آموزان در مقابل مدارس سطح منطقه به تعداد بیش از۶۵۰ بلوک عابر پیاده و ترسیم ۶۸ عدد علائم نوشتاری توسط اداره نظارت و اجرای این حوزه احیا شد.

وی افزود: در این اقدام احیا و تجدید خط کشی های طولی یا محوری، خط کشی محل های تردد عرضی دانش آموزان و ترسیم علائم نوشتاری شامل احتیاط، آهسته و مدرسه مقابل مدارس در کلیه معابر اصلی و پر تردد سطح منطقه و نواحی دهگانه که خط کشی های آنها بر اثر عوامل متعددی مثل شرایط محیطی و آب و هوایی، حجم تردد بالای خودروهای عبوری، پخش شن مخصوص برای برف روبی معابر در فصل زمستان، اجرای حفاری طولی و عرضی و متعاقب آن لکه گیری و روکش آسفالت معابر و ... پاک شده و نیاز به احیاء و تجدید خط کشی داشت، در دستور کار این حوزه قرار گرفت.  

اسفراینی نژاد با تاکید بر روانسازی ترافیک و اجرای عملیاتی که به این امر کمک می‌کند نیز تصریح کرد:  نصب یک هزار و ۴۵۰ المان ترافیکی در اطراف مدارس، خط کشی محوری در ۵۰ کیلومتر از معابر، نصب سرعتکاه، ساماندهی پایانه‌های تاکسی و اتوبوس، نصب چراغ‌های راهنمایی و رانندگی از دیگر اقدامات اجرایی در این راستا بوده است.

انتهای پیام/

۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹
کد خبر: 43471

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =