عملکرد مالی شرکت نوسازی عباس‌آباد در سال ۱۴۰۱ «مطلوب» ارزیابی شد

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت نوسازی عباس‌آباد با حضور مدیر کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری، نمایندگان اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل و معاونین این شرکت برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت نوسازی عباس آباد؛ مجمع عمومی عادی سالانه شرکت نوسازی عباس‌آباد برای بررسی صورت‌های مالی عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ با حضور مدیر کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری، نمایندگان اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل و معاونین این شرکت برگزار شد.

در ابتدای این نشست، معاون مالی و اقتصادی شرکت توضیحاتی در خصوص عملکرد مالی سال ۱۴۰۱ شرکت نوسازی عباس آباد ارائه کرد. در ادامه نماینده مؤسسه حسابرسی و حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت در سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱، گزارش این مؤسسه در خصوص صورت‌های مالی را بند به بند قرائت کرد و عملکرد مالی و جریان‌های نقدی شرکت را در سال مالی ۱۴۰۱ «مطلوب» ارزیابی کرد.

سید محمد حسین حجازی، مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد در ادامه گزارشی از فعالیت شرکت نوسازی عباس آباد و هیئت مدیره در سال گذشته و نیز گزارشی از برنامه‌های سال جاری ارائه کرد و پس از بحث و بررسی، صورت‌های مالی سال منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱، مورد بررسی و تصویب مجمع عمومی سالانه قرار گرفت.

در انتهای این نشست، حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران و رئیس هیات مدیره شرکت نوسازی عباس آباد در خصوص رویکردها و سیاست های آینده شرکت نوسازی عباس آباد توضیحاتی را ارائه کرد.

عملکرد مالی شرکت نوسازی عباس‌آباد در سال ۱۴۰۱ «مطلوب» ارزیابی شد

عملکرد مالی شرکت نوسازی عباس‌آباد در سال ۱۴۰۱ «مطلوب» ارزیابی شد

انتهای پیام/ 

۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹
کد خبر: 43503

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 8 =