تدارک جشن و اردوهای تفریحی و آموزشی به مناسبت هفته ملی کودک در منطقه ۱۹

همزمان با هفته ملی کودک برنامه‌های متنوع آموزنده و مفرحی برای کودکان با شعار «بچه‌ها به سمت قله» و «کودکی بهتر، زندگی بهتر» در محلات ۱۳ گانه منطقه ۱۹ اجرا می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹،  تورج فرهادی شهردار این منطقه با اشاره به اینکه کودکان ارزشمندترین سرمایه‌ ملی هر جامعه‌ای محسوب می‌شوند اظهار کرد: ما امانت‌ داران این هدیه‌های الهی هستیم، به همین منظور هفته‌ ملی کودک فرصت مغتنمی برای معطوف‌ کردن توجه به مسائل و نیازهای این قشر حساس و مهم جامعه است. بر همین اساس اداره آموزش های شهروندی منطقه برنامه های آموزشی و فرهنگی مناسبی را برای کودکان و والدین آنها در نظر گرفته است که اجرای اردوی شهر در دست بچه ها، اعزام به دهکده کودک، کاروان شادی، نشست صمیمی کودکان با مدیریت شهری منطقه، همایش آموزشی کودک و خانواده از جمله آنها است. 

به گفته وی؛ جشن ویژه ای نیز ۱۸ مهر در مرکز پرتو برای کودکان کار همراه با اجرای موسیقی و عروسک گردانی برگزار می شود. همچنین بازدید کودکان از ایستگاه آتش نشانی ۱۳۳ در محله شهرک رسالت و حضور دانش آموزان مدرسه شهید امامی در مرکز معاینه فنی خودرو شقایق در قالب طرح شهر در دست بچه ها طی این هفته انجام می شود.

شهردار منطقه ۱۹ بیان کرد: همایش آموزشی نقش خانواده در تربیت کودک ۱۷ مهر در مرکز کارآفرینی شهرک رسالت، برپایی جشن طی دو نوبت صبح و عصر در مدرسه شهید موسوی ناحیه سه، سرای محله عبدل آباد و خانی آباد جنوبی از دیگر برنامه های پیش بینی شده به مناسبت این هفته است. همچنین طی دو روز دانش آموزان مدارس شهید هاشمی نژاد، اشرفی اصفهانی، شهید رجبی، الغدیر، کیهانی، مرزبان، آیین مهر، جهاد دختران، شهید موسوی و عمار یاسر به پارک شهر محل برگزاری ویژه برنامه دهکده کودک اعزام خواهند شد تا از برنامه های متنوع بهره مند شوند.

انتهای پیام/

۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶
کد خبر: 43534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =