مجتمع بیمارستانی یاس به سبد مراکز طرف قرارداد شرکت شهر سالم اضافه شد

با امضای قرارداد بین مدیرعامل شرکت شهر سالم و رئیس مجتمع بیمارستانی یاس، از این پس بیمه‌شدگان شهرداری تهران می‌توانند از تمامی خدمات این مرکز بزرگ درمانی استفاده کنند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، آیین انعقاد قرارداد شرکت شهر سالم و مجتمع بیمارستانی یاس با حضور مقامات دو طرف در این مرکز درمانی برگزار شد.

در این مراسم، امیر نورمحمدی، مدیرعامل شرکت شهر سالم طی سخنانی با اشاره به دلایل بستن قرارداد با مجتمع بیمارستانی یاس گفت: در حوزه درمان، مراکز بخش خصوصی به ارائه خدمات تشخیصی، داشتن کلینیک‌های تخصصی و هتلینگ مناسب شهره هستند و مراکز بخش دولتی به کادر درمان مجرب و دانشگاهی. مجتمع بیمارستانی یاس با توجه به نوسازی و راه‌اندازی بخش‌های متعدد و اینکه نیروی انسانی آن از دانشگاه علوم پزشکی تهران تامین می‌شود، این امکان را به مراجعان می‌دهد که با تعرفه دولتی خدمات باکیفیت تخصصی و فوق تخصصی در سطح بیمارستان‌های خصوصی دریافت کنند.

نورمحمدی، رضایتمندی بیمه‌شدگان شهرداری را مهمترین شاخص همکاری با مراکز طرف قرارداد دانست و اظهار کرد: بازنشستگان شهرداری به عنوان بزرگترین بخش خدمات‌گیرندگان مراکز درمانی طرف قرارداد ما، باید جایگاه ویژه‌ای داشته باشند. تکریم و رضایتمندی بازنشستگان به عنوان اداره‌کنندگان سابق این شهر از خدمات درمانی برای ما اهمیت ویژه‌ای دارد.

مدیرعامل شرکت شهر سالم در پایان عنوان کرد: هدف ما ایجاد یک نظام پایدار سلامت شامل خدمات بهداشتی و درمانی مطلوب و صد درصدی برای همه بیمه‌شدگان به ویژه بازنشستگان است.

در ادامه این آیین، قرارداد فی‌مابین، از سوی امیر نورمحمدی، مدیرعامل شرکت شهر سالم و آرش جعفریه، رئیس مجتمع بیمارستانی یاس به امضا رسید.

مجتمع بیمارستانی یاس که در پی نوسازی و ادغام بیمارستان‌های محب یاس و میرزا کوچک خان راه‌اندازی شده، با کلینیک‌های تخصصی و فوق تخصصی مختلف، از کامل‌ترین مراکز خدمات درمانی شهر تهران محسوب می‌شود که ذیل دانشگاه علوم پزشکی تهران فعالیت می‌کند و در خیابان نجات‌الهی واقع شده است.

انتهای پیام/

۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳
کد خبر: 43561

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =