حضور ۲۲۰ شرکت ایرانی و بین‌المللی در نمایشگاه تجهیزات پزشکی

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهرآفتاب گفت: ­نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات‏ و ملزومات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی با حضور ۲۰۵ شرکت داخلی ۱۸ تا ۲۱ مهر در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل نمایشگاه شهرآفتاب، عباس تقدسی نژاد در خصوص برگزاری نمایشگاه تجهیزات پزشکی اظهار داشت: این نمایشگاه با حضور ۲۰۵ شرکت داخلی و ۱۵ شرکت خارجی و با هدف ارائه آخرین دستاوردها و نوآوری‌های صنعت تجهیزات پزشکی داخلی و تبادل فناوری‌های روز، حمایت از تولیدات داخلی و محصولات دانش بنیان، ایجاد فضای رقابتی میان محصولات باکیفیت ایرانی با نشان‌های تجاری بین المللی در فضایی به وسعت ۲۵ هزار مترمربع برگزار می‌شود.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب گفت: شرکت کنندگان در این نمایشگاه بین المللی انواع تجهیزات تشخیص، تجهیزات بخش زنان و زایمان، نوزادان و اطفال، تجهیزات بخش جراحی‏‌, ‏‌آزمایشگاه، دندانپزشکی و تجهیزات تصویربرداری را در معرض دید متخصصان و پزشکان قرار خواهند داد.

وی افزود: در این رویداد بین المللی هیئت‌های تجاری از ۱۲ کشور از جمله تاجیکستان، پاکستان، هند، عراق، ازبکستان، ترکمنستان و چند کشور دیگر از دستاوردهای متخصصان ایرانی در زمینه تجهیزات‏ و ملزومات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی بازدید خواهند کرد.

تقدسی نژاد بیان کرد: در این نمایشگاه بیش از ۳۰ کارگاه آموزشی بصورت رایگان برای علاقه‌مندان به صنایع و تجهیزات پزشکی برگزار می‌شود.

­نمایشگاه بین المللی تجهیزات‏ و ملزومات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی (IRANMED ۲۰۲۳) از ۱۸ مهر به مدت ۴ روز از ساعت ۱۰ تا ۱۷ در محل نمایشگاه‌های بین المللی شهرآفتاب میزبان علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/

۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
کد خبر: 43570

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =