اجرای بیش از ۹۰۰ تن آسفالت در مدارس منطقه ۸

در راستای حمایت از توسعه و تجهیز مدارس تا کنون بیش از ۹۰۰ تن آسفالت در عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت مدارس منطقه ۸ استفاده شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۸، میلاد علی نیا، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۸، در خصوص اجرای طرح حمایت از توسعه و تجهیز مدارس عنوان کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، اجرای عملیات عمرانی یکی از دغدغه های مهم منطقه جهت خدمت رسانی به دانش آموزان با هدف افزایش رفاه حال این قشر است. 

 وی بیان کرد: در همین راستا با هدف افزایش تعامل و همکاری با آموزش و پرورش منطقه تا کنون اقدامات عمرانی از جمله اجرای بیش از ۹۰۰ تن آسفالت برای آسفالت حیاط و لکه گیری در مدارس منتخب سطح منطقه انجام شده است. 

یکی از اقدامات مهم در راستای حمایت از مدارس منطقه، عملیات لکه گیری و مرمت آسفالت حیاط ۱۵ مدرسه منتخب طبق الویت بندی اعلام شده از سوی آموزش و پرورش می باشد که نیاز به رفع خطر داشتند. همچنین اجرای ایزوگام و سایر اقدامات عمرانی از جمله تعمیر و بهینه و مناسب سازی فضای کالبدی و تاسیساتی نیز در ۲۰ مدرسه منتخب اجرا شده و سایر اقدامات تا پایان مهر ماه انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲
کد خبر: 43584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 8 =