۱۸ هزار مترمربع از بوستان‌های شمشیری و خوش‌لفظ بازپیرایی شدند

شهردار منطقه ۹ از اجرای عملیات بازپیرایی در مساحتی بالغ بر ۱۸ هزار متر مربع در بوستان‌های شمشیری و خوش‌لفظ به منظور نگهداشت بهینه فضای سبز بوستان‌ها با کاشت گیاهان فصلی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار این منطقه اظهار کرد: هرساله بازپیرایی و رسیدگی به فضای سبز بوستان ها و معابر شهری به منظور تقویت و بهبود رشد گیاهان و درختان انجام شده و علاوه بر با انجام اقدامات مراقبتی نظیر چمن زنی، جمع آوری نخاله ها و برداشت خاک اضافی، حذف علف های هرز و پاکسازی موانع موجود در باغچه ها از سوی اکیپ های اجرایی، کاشت گیاهان و گل های فصلی نیز در دستور کار شهرداری منطقه ۹ قرار دارد.

وی افزود: اداره فضای سبز معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۹ به منظور بازپیرایی و بهسازی فضای سبز بوستان شمشیری، به مساحتی در حدود ۱۶ هزار و ۲۰۰ متر مربع، ضمن آماده سازی بستر کاشت، نسبت به کاشت  ۵۰۰ مترمربع نسترن، ۱۶۲ مترمربع پیروکانتا، ۴۰ مترمربع بربریس، ۱۰۰ مترمربع یاس هلندی و ۷۰ مترمربع ترون اقدام کرده است.

شهردار منطقه ۹ در ادامه عنوان کرد: بازپیرایی بوستان ۲۰۰۰ مترمربعی خوش لفظ با کاشت ۳۲۰ مترمربع رز و نسترن، ۱۰ مترمربع بربریس، ۵ مترمربع یاس هلندی و ۵ مترمربع برگ بو به پایان رسیده و نگهداشت سایر بوستان ها و معابر منطقه ۹ ادامه دارد.     

انتهای پیام/

۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶
کد خبر: 43596

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =