پاییز امسال، بهره‌برداری از پل دسترسی شهرک شهید خرازی

سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از پیشرفت 96 درصدی پل دسترسی شهرک شهید خرازی روی بزرگراه شهید همدانی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، "مهدی صداقتی" سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با بیان اینکه متعاقب اجرای عرشه پل دسترسی شهرک شهید خرازی، اقدامات تکمیلی همچون اجرای قرنیز، هندریل و زیرساخت روشنایی به پایان رسیده است، افزود: پیاده روسازی و ایزولاسیون عرشه پل درحال انجام است.

وی با یادآوری اینکه بهره برداری از پل شهرک شهید خرازی منوط به احداث دو معبر در امتداد شمالی و جنوبی پل است، تصریح کرد: در امتداد جنوبی پل، 150 متر معبر برای اتصال به خیابان بینش در دست بهسازی است.

سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، با بیان اینکه عملیات احداث 140 متر معبر در امتداد شمالی پل(شهرک شهید خرازی) متعاقب رفع معارضات و موانع اجرایی آغاز شده است، خاطرنشان کرد: پیشرفت عملیات اجرایی پل دسترسی شهرک شهید خرازی به مرز 96 درصد رسیده و از این رو پیش‌بینی می‌شود این پروژه راهگشای عمرانی، پاییز امسال تحویل شهروندان شود.

گفتنی است؛ پل دسترسی شهرک شهید خرازی(R12)، روی بزرگراه شهید همدانی و در بخش حدفاصل بلوار پژوهش تا خیابان اردستانی در منطقه 22 شهرداری تهران قرار دارد و بهره‌برداری از آن، علاوه بر بهبود دسترسی ساکنان شهرک شهیدخرازی، سبب تسهیل رفت و آمد شهروندان در این محدوده از غرب پایتخت خواهد شد. عملیات اجرایی این پروژه که به صورت 2 پل رفت و برگشت طراحی شده است از بهار سال 1401 آغاز شد.

انتهای پیام/

۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰
کد خبر: 43615

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =