دیدار مدیرعامل شرکت ساماندهی با رییس اتاق اصناف ایران

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با رییس و اعضای هیئت رئیسه جدید اتاق اصناف ایران دیدار کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، سعید بیگی مدیرعامل شرکت ساماندهی ضمن تقدیر از زحمات آقای نوده فراهانی، ریاست سابق اتاق اصناف ایران، انتخاب مجتبی صفایی را تبریک‌ گفت‌ و برای او آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه این جلسه، رییس و اعضای اتحادیه بنکداران مواد غذایی به این نشست پیوستند، بیگی با اشاره به همکاری های شرکت و اتحادیه بنکداران، خواستار تقویت این تعاملات شد و گفت: بی شک ارتقای این تعاملات می تواند کمک شایانی به ساماندهی سیستم توزیع و همچنین خدمت رسانی مطلوب تر به شهروندان بیانجامد.

وی با بیان این که ساماندهی صنایع نیازمند یک نگاه ملی است افزود: حضور تمامی متولیان این امر که نقش بدون انکاری در این حوزه دارند می‌تواند با ایجاد هم‌افزایی بین بخشی علاوه بر ارائه خدمات به شهروندان ضمینه پیشرفت و ارتقا سطح کیفی فعالان این حوزه را فراهم کند.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تصریح کرد: در خصوص دستفروش‌ها و ساماندهی بساط‌گستری، اتحادیه‌ها کمک چشمگیری داشتند که می توان نمونه آن را در ساماندهی بلورفروشان محدوده منطقه ۱۶ مشاهده کرد و ما امیدواریم که این مشارکت در سایرحوزه‌ها نیز نمود بیشتری داشته باشد.

بیگی با بیان این که تقویت اصناف یکی از اهداف اصلی شرکت ساماندهی است عنوان کرد: اصناف موتور محرکه اقتصاد جامعه هستند و تقویت اتحادیه ها و اصناف با نگاه حمایتی که شرکت ساماندهی دارد می‌تواند پیشرفت‌های زیادی را برای جامعه به‌همراه بیاورد.

مجتبی صفایی، رییس اتاق اصناف ایران نیز با تاکید بر سخنان قبلی اظهار کرد: نگاه اتاق اصناف ایران یک نگاه ملی به فعالیت اصناف است و تلاش ما برای تقویت اتحادیه‌ها در همین راستاست چراکه اثرات خوبی در پیشبرد اهداف مشترک دارد. وی ادامه داد: ساماندهی زنجیره توزیع قطعا با همکاری اتاق اصناف ایران، شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر و اتحادیه و صنوف فعال میسر می‌شود و افزایش این تعاملات گام مهمی برای رسیدن به این هدف می باشد.

بیگی در پایان تصریح کرد: تلاش ما بر این است تا این گونه نشست‌ها به صورت مداوم، برای انتقال تجربیات و همینطور بیان نظرات و پیشنهادات از سوی اتحادیه و صنوف برپا شود و شرکت ساماندهی این امادگی را دارد تا در اجرای طرح های شرکت از نظرات این عزیزان به عنوان متولیان اصلی امور صنفی استفاده نماید.

انتهای پیام/
 

۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸
کد خبر: 43643

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =