افزایش دوبرابری صدور پروانه در سال جاری نسبت به سال گذشته در منطقه ۱۷

معاون شهرسازی و معماری منطقه ۱۷ گفت: آمار صدور پروانه در ۵ ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در بافت فرسوده، بیش از دو برابر افزایش یافته است.

علیرضا پارسافر معاون شهرسازی و معماری منطقه ۱۷ درخصوص صدور پروانه ساخت در بافت فرسوده این منطقه به خبرنگار شهر گفت: از ابتدای فرآیند تشکیل اداره نوسازی ذیل معاونت شهرسازی و معماری منطقه ۱۷، جلسات هفتگی متعددی با دفتر توسعه محله ای منطقه ۱۷ و همچنین شرکت نوسازان منطقه جنوب غرب تهران در راستای تسهیل و تسریع نوسازی املاک واقع در بافت فرسوده و ناکارآمد شهر تهران، انجام گرفت که این امر سبب رشد محسوس نوسازی در محدوده بافت فرسوده شد.

معاون شهرسازی و معماری منطقه ۱۷ افزود: به طوری که آمار صدور پروانه در ۵ ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در بافت فرسوده، بیش از دو برابر افزایش یافته است.

پارسافر تصریح کرد: با رویکرد تسهیلگری در صدور پروانه های داخل بافت، جهت صدور پرونده های تشکیل شده و رفع موانع و مشکلات احتمالی در ارتباط تنگانگ با دفتر توسعه محله ای جلسات کارگروه نوسازی به صورت دوره ای در دفتر معاونت شهرسازی تشکیل می شود.

وی یادآور شد: بررسی پروژه های شرکت توسعه جهت اراضی دانه درشت و همچنین شناسایی بلوک های واقع در بافت و مرتفع کردن مشکلات موجود جهت تجمیع و نوسازی در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴
کد خبر: 43645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =