شرکت شهر سالم بیمارستان‌های گروه نیکان را به فهرست مراکز طرف قرارداد خود اضافه کرد

با امضای قرارداد بین شرکت شهر سالم و گروه بیمارستان‌های نیکان، از این پس بیمه‌شدگان شهرداری تهران می‌توانند از خدمات پنج بیمارستان این گروه درمانی بهره‌مند شوند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، همزمان با هفته تهران، آیین انعقاد قرارداد بین شرکت شهر سالم و «گروه بیمارستان‌های نیکان» در بیمارستان «نیکان سپید»، واقع در حکیمیه تهران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، امیر نورمحمدی مدیرعامل شرکت شهر سالم با اشاره به هفته تهران گفت: خدمات نهاد شهرداری به عنوان متولی شهر، مستقیم و غیرمستقیم به حوزه سلامت شهروندان مرتبط است و از این جهت، شهرداری تهران حتی فراتر از مسئولیت‌های قانونی خود را در این حوزه مسئول می‌داند.

وی با اشاره به تاریخ تاسیس بلدیه در تهران و پیوند آن با مسئله پیشگیری و درمان بیماری‌های رایج آن زمان افزود: کلان‌شهر تهران هر چند از ظرفیت مناسبی در حوزه بهداشت و درمان برخوردار است اما این به معنای دسترسی راحت همه شهروندان به خدمات بهداشتی و درمانی نیست. چنان‌که سرانه دسترسی به مراکز بهداشت در شهر تهران از پایین‌ترین‌ها در کشور است.

مدیرعامل شرکت شهر سالم نقش شهردار تهران به عنوان پزشک را در این رویکرد مدیریت شهری، مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: شرکت شهر سالم به عنوان بازوی شهرداری در حوزه بهداشت و درمان با مراکز ۱۹گانه خود در ارائه خدمات پزشکی سرپایی به شهروندان حتی در دوره پاندمی کرونا که سخت‌ترین دوران برای کادر درمان بود، در صف نخست خدمت‌رسانی قرار داشت و این انتظار هست که متولیان امر بهداشت و درمان شهر، ما را در مسیر خدمت درمانی به کارکنان و بازنشستگان شهرداری و همچنین شهروندان همراهی کنند.

وی در پایان یادآور شد: قرارداد با بیمارستان‌های نیکان برای ما اهمیت بالایی دارد. چون به طور همزمان در مناطق مختلف شهر سرانه مراکز طرف قرارداد ما را افزایش می‌دهد. به خصوص بیمارستان نیکان سپید که در شرق تهران، یعنی یکی از مناطق کم‌برخوردار به لحاظ دسترسی به مراکز درمانی قرار دارد.

در این مراسم همچنین حسین رامندی، رئیس بیمارستان نیکان سپید در سخنانی با تاکید بر اینکه گروه بیمارستان‌های نیکان، بزرگترین مجموعه درمانی خصوصی پایتخت است، گفت: ما بر آنیم که فارغ از رنگ و نژاد و زبان و مذهب، مرهمی بر درد بیماران باشیم. نگاه ما مادی نیست و اگر کسی از مجموعه ما خارج از عرف چیزی از مراجعان مطالبه کند، تردیدی در برخورد با آنها نخواهیم کرد. بر همین اساس است که درآمد بیمارستان را صرف توسعه آن می‌کنیم تا بتوانیم خدمات بهتری ارائه شود.

وی در ادامه خواستار توسعه همکاری‌ها با شرکت شهر سالم شد و درباره تعامل در زمینه‌های برگزاری دوره‌های آموزشی و همچنین تبادل پزشک با درمانگاه‌های شهرداری تهران و انتقال بخشی از خدمات بیمارستان به آنها اعلام آمادگی کرد.

در ادامه مراسم قرارداد همکاری از سوی امیر نورمحمدی مدیرعامل شرکت شهر سالم و حسین رامندی به نمایندگی از مدیریت گروه بیمارستان‌های نیکان امضا شد.

بیمارستان نیکان سپید به عنوان جدیدترین مرکز این گروه درمانی است که بخش رادیوتراپی آن طی ماه آتی و با اضافه شدن دستگاه «رادیوتراپی نقطه‌ای» به دومین مرکز دارای این تکنولوژی در کشور تبدیل خواهد شد.

گفتنی است، گروه بیمارستان‌های نیکان شامل پنج بیمارستان نیکان اقدسیه، نیکان نیایش، نیکان سپید، مرکز چشم‌پزشکی اقدسیه و کلینیک جراحی محدود و درمان سرپایی اقدسیه است که از این پس، بیمه‌شدگان شهرداری از خدمات این مراکز بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/

۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳
کد خبر: 43657

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =