پروژه مسیر طبیعت سرعت می‌گیرد

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس‌آباد به همراه شهردار منطقه ۶ و برخی از مدیران و معاونان شهری از پروژه مسیر طبیعت بازدید و درباره چگونگی همکاری جهت تسریع در شروع این پروژه گفت‌وگو کردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، سید محمدحسین حجازی، مدیرعامل شرکت نوسازی عباس‌آباد در این دیدار که صبح امروز ۱۸ مهرماه برگزار شد، اعلام کرد: بنا داریم پروژه مسیر طبیعت را تا سه ماه آینده از پارک سیما شروع کنیم و تجهیز کارگاه را به سرانجام برسانیم. 

وی بیان کرد: برای انجام فاز دوم پروژه هم در کنار مشاوران عمرانی و طراحی شرکت نوسازی عباس‌آباد نیاز به مشاوران شهرداری منطقه ۶ هم هست. 

حجازی با بیان اینکه در حوزه اجرایی نیز توقع همکاری از شهرداری منطقه ۶ وجود دارد، گفت: بعد از تجهیز کامل کارگاه پروژه، حضور همکاران منطقه ۶ نیز در فضای کارگاهی لازم است تا اقدامات لازم با سرعت بیشتری پیش رود.

مسئول دبیرخانه هلدینگ گردشگری شهر تهران اعلام کرد: باید تلاش کنیم پروژه‌ای در شان محیط زیست و طبیعت اجرا شود تا خدمت دیگری برای خلق خدا انجام دهیم. 

او با بیان اینکه مسیر طبیعت پروژه بزرگی است، اظهار کرد: باید همکاری کنیم تا پروژه فاخری را در سطح شهر تهران به سرانجام برسانیم اگرچه ممکن است عمر مدیریتی من و شما هم به انتهای این پروژه قد ندهد.

مرتضی روحانی، شهردار منطقه ۶ تهران نیز در این جلسه گزارشی از تملک ملک‌های نیازمند برای شروع پروژه را مطرح و بیان کرد: شهرداری منطقه ۶ آماده هرگونه همکاری با شرکت نوسازی عباس‌آباد و اقدامات لازم در بحث عمرانی است. 

گفتنی است؛ علیرضا زاکانی شهردار تهران نیز هفته گذشته از پروژه مسیر طبیعت بازدید و در جریان اقدامات انجام شده در این پروژه قرار گرفت. 

انتهای پیام/ 

۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶
کد خبر: 43658

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =