مسئولیت‌پذیری مهمترین ویژگی عوامل برقرارکننده امنیت و آرامش در جامعه است

شهردار منطقه ۲۰ در گرامیداشت هفته نیروی انتظامی به پاس قدردانی از تلاشگران عرصه خدمت و امنیت از پلیس راهور شهرری و یگان حفاظت این منطقه تقدیر کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ رضا شنگی شهردار این منطقه در قدردانی از خدمات پرسنل نیروی انتظامی و پلیس راهور گفت: مسئولیت پذیری مهمترین ویژگی فردی عوامل برقرارکننده امنیت و آرامش در جامعه و افزایش حس تعلق شهروندان به محل زندگی از مهمترین پیامدهای احساس امنیت در جامعه است.

وی در دیدار با سرهنگ فضل اله حسین نیا پلیس راهور شهرری و سرهنگ فرهاد مشهدی سرکلانتر جنوب پلیس راهور فاتب گفت: ما همواره قدردان زحمات تمامی نیروهای انتظامی که حافظ امنیت مردم هستند هستیم و امید است خدمات صادقانه شما به شهروندان این منطقه راهگشای مسیر زندگیتان باشد.

شنگی در دیدار با پرسنل یگان حفاظت منطقه، ضمن تقدیر از خدمات آنان در برقراری نظم و حفظ امنیت اظهار داشت: امنیت یکی از ارکان اصلی و پیوسته در جامعه و امنیت اجتماعی زمینه ساز امنیت روانی و حضور گسترده افراد در جامعه است.

شهردار منطقه ۲۰ بیان کرد: حضور نیروی انتظامی و خدمت رسانی حافظان امنیت در جامعه بسیار ارزشمند است و ما همواره قدردان خدمات این افراد هستیم و امید است همواره در مسیر توفیق خدمت رسانی بیش از پیش به شهروندان فهیم منطقه ۲۰ گام بردارید.

انتهای پیام/

۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴
کد خبر: 43659

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =