آرامش امروز شهرها مدیون رشادت حاج قاسم ها ست

آیین رونمایی از تندیس "دست مهر" در شهرک محلاتی انجام شد.

به گزارش خبرنگار شهر، آیین رونمایی از تندیس "دست مهر" با حضور، حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، رضا صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، سید مهدی صباغ شهردار منطقه یک، رضا محمدی مدیرعامل سازمان پسماند، مهدی بابایی عضو شورای اسلامی شهر تهران و جمعی از مدیران شهری برگزار شد.

صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، در حاشیه این برنامه اظهار داشت: طرحی که امروز در شهرک محلاتی از آن رونمایی کردیم به عنوان" دست مهر" است که اشاره به مکتب حاج قاسم سلیمانی دارد، برهمین اساس تاکنون طرح‌های متفاوتی برای حاج قاسم سلیمانی انجام شده است اما به جرات می توان گفت این طرح  یکی از متفاوت‌ترین کارهاست که مکتب حاج قاسم را بیشتر از چهره و تصویر وی به مخاطب عرضه کرده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به طوفان الاقصی در فلسطین اشغالی ادامه داد: این روزها جای حاج قاسم بسیار خالی است و به همین دلیل تصمیم بر آن شد که این المان شهری در این روزها رونمایی شود.

صیادی در خصوص جزئیات این طرح گفت: جنس این تندیس از فایبرو ارتفاع آن حدود  6متر است وآقای نوری از هنرمندان خوب سازمان زیباسازی شهر تهران طراحی این اثر را به عهده داشته است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مهمترین رسالت این طرح آن است که در روزهایی که با رفاه کامل در شهر زندگی می کنیم، بدانیم که این رفاه و امنیت را مدیون رشادت های حاج قاسم سلیمانی هستیم.

انتهای پیام/

۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
کد خبر: 43706

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 10 =