اجرای گروه مل مل در هفته کودک به میزبانی برج میلاد/ برگزاری جشنواره اسباب بازی  و سرگرمی در برج میلاد

همزمان با هفته ملی کودک روزهای پنجشنبه، شنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ مهرماه، ویژه برنامه‌های شاد و مفرح عروسکی برای کودکان در برج میلاد اجرا می‌شود که از جمله آنها می‌توان به اجرای گروه مل‌مل اشاره کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی برج میلاد، ویژه برنامه های شاد هنری و فرهنگی کودکان  مانند حضور عمو روحانی، گروه عروسکی  مل مل، حضور عروسک های غول پیکر به همراه جشنواره موسیقی محلی، برپایی کارگاه علمی و رصد آسمان پایتخت، برپایی میزهای گریم کودک و ... ۲۰ و ۲۱ مهرماه  از ساعت ۱۷ الی ۲۰ در محوطه برج میلاد با حضور شخصیت های کارتونی برگزار می شود.

همچنین جشنواره ملی اسباب بازی و سرگرمی تا روز جمعه ۲۱ مهرماه در طبقات تجاری برج میلاد میزبان علاقه مندان است. این نمایشگاه به نوعی یک عرضه مستقیم بوده که هدف آن ارتباط والدین با تولیدکنندگان به صورت مستقیم و بدون واسطه است.

در هفته کودک بازدید از این مجموعه برای کودکان زیر ۱۲ سال با ارائه کارت شناسایی کودک، تا روز جمعه رایگان است. همچنین کودکان در روزهای۱۹ الی ۲۱  مهرماه از تخفیف های ویژه مجموعه های  شهربازی، کاربازیا و سرزمین افسانه ها برخوردار بوده که در این ایام می توانند از ساعت ۹ الی ۲۱ از این تسهیلات استفاده کنند.

انتهای پیام/

۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۱
کد خبر: 43729

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =