یکصد و هشتاد و دومین «روایت شورا» منتشر شد

گزارش یکصد و هشتاد و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران (سه‌شنبه ۱۸ مهرماه ۱۴۰۲) با عنوان «روایت شورا» منتشر شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل تدوین مقررات و امور شورا و نهادها، در «روایت شورا» اهمّ رخدادها و موضوعات مطرح شده در جلسه‌های شورای اسلامی شهر مورد پردازش قرار می‌گیرد.

تمرکز اصلی این جلسه از شورای شهر، موضوعات حمل و نقل و ترافیک در پایخت بود. در ابتدای نشست، سرهنگ موسوی پور رئیس پلیس راهور تهران بزرگ به ارائه گزارشی از وضعیت ترافیک در تهران پرداخت و اعضای شورای شهر نیز به ارائه پیشنهادهایی برای بهبود این موضوع و برون رفت پایتخت از این وضعیت پرداختند.

همچنین اعضا شورا به بررسی گزارش حسابرس رسمی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حسابرسی سازمان زیباسازی، برای سال های مالی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ پرداختند و این گزارش را به اتفاق آرا مورد تصویب قرار دادند. لایحه «اصلاحیه مصوبه تعیین حق بهره برداری غرف به تفکیک نوع کاربری در بازارهای میادین میوه و تره بار و فرآورده های کشاورزی شهرداری تهران نیز یکی از دستور جلسات شورای اسلامی شهر تهران بود.

شکوفایی حمل و نقل در تهران طی هفته اخیر با افتتاح پروژه شهید بروجردی و ۴ ایستگاه مترو، افتتاح متروی پرند در آینده نزدیک، راهکارهای حل و فصل مشکل ترافیک در پایتخت، غفلت مدیریت شهری از مترو در دوره گذشته از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۳
کد خبر: 43734

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =