منطقه ۱۱ پرچمدار خدمت در اربعین بود

آیین شکر خدمت در منطقه ۱۱ تهران برای خدمت جهادی ۳۰ روزه در مرز مهران برگزار و معاون خدمات شهری شهرداری تهران در این نشست گفت: منطقه ۱۱ پرچمدار خدمت در اربعین بود.

به گز ارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه ۱۱ ، سید محمد موسوی شهردار این منطقه از برگزاری مراسم شکر خدمت برای سپاس از تلاش خادمین در ایام اربعین حسینی در مدت ۳۰ روز با ارائه خدمات فرهنگی و نگهداشت شهری خبر داد و اظهار کرد: اربعین بزرگترین رویداد فرهنگی و رساترین رسانه است. ما شاکر خدمات خادمینم هستیم و این خدمت رافتخاری برای مدیریت شهری می دانیم.

حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران نیز ضمن حضور در این مراسم به رسم تقدیر از تلاش کارگران خدمات شهری، گفت: منطقه ۱۱ پرچمدار خدمت در مرز مهران بود و باعث افتخار آفرینی مدیریت شهری شد. من دستبوس کارگران خدمات شهری هستم و شاهد بودم که کارگران منطقه ۱۱ باعشق و صداقت  کار کردند و اجرشان در پیشگاه الهی است. شما با عمل خوبتان باعث افتخار ما شدید.

معاون شهردار تهران اعلام کرد: اربعین و خدمت در این ایام فی نفسه کار سختی است و لازم است ویژه از بانوانی که خدمت کردند بابت کار عظیمشان تشکر کنیم.

انتهای پیام/
 

۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
کد خبر: 43740

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =