جزئیات بسته افتتاحی هفتادوششمین شنبه امیدوافتخار در منطقه ۲۱

محمدرضا پوریافر شهردار منطقه ۲۱ پیرامون برگزاری هفتادوششمین شنبه امیدوافتخار در روز شنبه ۲۲ مهرماه ۱۴۰۲ گفت: افتتاح روز شنبه افتتاحی از جنس پروژه‌های فرهنگی-ورزشی- اجتماعی خواهد بود.

محمدرضا پوریافر شهردار منطقه ۲۱ در گفت‌وگو با شهر پیرامون برگزاری هفتادوششمین شنبه امیدوافتخار در روز شنبه ۲۲ مهرماه ۱۴۰۲ گفت: افتتاح روز شنبه افتتاحی از جنس پروژه‌های فرهنگی-ورزشی- اجتماعی خواهد بود.

وی با بیان اینکه معاونت فنی عمرانی و امور اجتماعی فرهنگی مجری افتتاح پروژه‌ها هستند، درخصوص جزئیات آن افزود: تعویض چمن مصنوعی چیتگر شمالی به مساحت ۶۰۰۰ مترمربع، شهدای گمنام به مساحت ۷۵۲ متر مربع و شهرک دانشگاه به مساحت ۱۲۲۲ مترمربع و همچنین احداث سرای محله شهرک شهرداری که ۴۵۰ متر زیربنا دارد، در روز شنبه به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار منطقه ۲۱ ادامه داد: تعویض زمین چمن مصنوعی مسکن ویژه، محسنی، استقلال، نسیم و ویلاشهر به مساحت ۸۴۲۴ متر مربع بخش دیگری از پروژه افتتاحی در شنبه امید و افتخار بوده که معاونت امور فرهنگی و اجتماعی مسئول اجرای آن است.

پوریافر در مورد برآورد هزینه‌های این بسته افتتاحی مطرح کرد: هزینه پروژه اول از محل اعتبارات منطقه تامین و حدود ۵۳۰ میلیارد ریال است. هزینه پروژه دوم از طریق مشارکت با بخش خصوصی تامین و ۳۴ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال می‌باشد.

شهردار منطقه ۲۱ در ادامه با اشاره به اینکه ‌مرکز طوطیا (پویش شهر) و سالن چند منظوره ورزشی ویلاشهر بخش دیگری از این افتتاح هستند در مورد جزئیات آن‌ها عنوان کرد: مرکز طوطیا ۱۳۰ متر مربع  مساحت دارد و هزینه کرد آن ۶ میلیارد ریال است. سالن چند منظوره ورزشی ویلاشهر نیز با مساحتی بالغ بر ۴۰۰ متر مربع دارد و ۱۶ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

وی در پایان تصریح کرد: در مجموع ۵۸۶ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال در مساحت ۱۳۳۴۷ مترمربع برای این پروژه چند منظوره، هزینه شده است.

انتهای پیام/

۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲
کد خبر: 43775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =