شرایط طرح دستیار مدیران شهرداری تهران

شرایط طرح دستیار مدیران شهرداری تهران که قرار است بر اساس یک آزمون برگزار شود، اعلام شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت توسعه منابع انسانی، شرایط طرح دستیار مدیران شهرداری تهران به این شرح است؛ 

۱- داشتن تابعیت ایران

۲- انجام خدمت سربازی یا معافیت قانونی در صورت مشمول بودن (دارندگان معافیت تحصیلی امکان ثبت نام در آزمون کتبی را ندارند).

۳- متدین به یکی از ادیان رسمی

۴-نداشتن منع استخدامی به موجب آرای مراجع ذیصلاح

۵-  داشتن مدرک تحصیلی ارشد یا دکترا در یکی از رشته های مورد نیاز اعلام شده در جدول شماره یک.

 تبصره: داوطلبان شاغل در شهرداری تهران با مدرک کارشناسی ارشد یا دکتر در کلیه رشته ها می توانند در آزمون شرکت نمایند. منظور از شاغل در شهرداری تهران کارمندان فعلی ثابت یا قراردادی شهرداری (دارای قرارداد با شرکت خدمات اداری شهر یا هادیان شهر ) یا افرادی هستند که در زمان ثبت نام دارای قرارداد با یکی از سازمانها یا شرکت های مندرج در جدول شماره ۲ باشند. 

۶- حداکثر سن ۳۲ سال تمام برای دارندگان مدرک فوق لیسانس با احتساب مدت دوران سربازی (متولدین ۱۳۶۷/۶/۳۱ به بعد) و حداکثر سن ۳۶ سال تمام برای دارندگان مدرک دکترا با احتساب مدت دوران سربازی (متولدین ۱۳۶۳/۶/۳۱ به بعد) .

تبصره: در صورتیکه داوطلب سابقه اشتغال در شهرداری تهران داشته باشد، سنوات سابقه (از تاریخ صدور حکم کارگزینی واحد مربوطه)، به محدودیت سنی فوق، افزوده خواهد شد. 

به عبارتی در صورتیکه سابقه اشتغال متقاضی در شهرداری تهران بیش از سه سال باشد، حداکثر سن ۳۵ سال تمام برای دارندگان مدرک فوق لیسانس با احتساب مدت دوران سربازی (متولدین ۱۳۶۴/۶/۳۱ به بعد) و حداکثر سن ۳۹ سال تمام برای دارندگان مدرک دکترا با احتساب مدت دوران سربازی(متولدین ۱۳۶۰/۶/۳۱به بعد) است. 

در صورتیکه سابقه اشتغال متقاضی در شهرداری تهران کمتر از سه سال باشد، به تعداد ماه های اشتغال وی به سقف سنی که از ۹۹/۶/۳۱ محاسبه و اضافه می‌شود. 

کلیه داوطلبان در صورت دعوت به ارزیابی، ملزم به ارائه اصل کارت پایان خدمت، کارت ملی و مدرک تحصیلی (دانشنامه یا گواهی نامه موقت) هستند و در صورت عدم ارائه مدارک مربوطه، ادامه فرایند آنان منتفی خواهد شد.

به تقاضای داوطلبانی که دارای کارت یا برگ معافیت موقت تحت هر عنوان هستند به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
کد خبر: 4382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مهسا راد PL ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
      1 0
      با سلام و وقت بخیر لطفا شرایط سنی را اندکی تغییر دهید و مانند آزمون دستگاههای اجرایی مثلا برای ارشد سن 40 و برای دکتری 45 در ازمون ها درنظر گرفته شده است مطابقت سنی داشته باشد چون خیلی ازماها که دانش آموخته دانشگاههای برتر هستیم دوست داریم تو این آزمون شرکت کنیم ممنون