۲۳ هزار و ۷۵۸ پیامک اطلاع‌رسانی به شهروندان ارسال شد

معاون شهردار منطقه یک گفت: با همکاری اداره روابط عمومی ۲۳ هزار و ۷۵۸ پیامک اطلاع‌رسانی در زمینه آغاز نظرسنجی طرح "من شهردارم ۲" به شهروندان ارسال شده است. 

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، محمدحسن رجبی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی این منطقه اظهار کرد: در راستای مردمی سازی اداره شهر و به منظور کسب آراء شهروندان در زمینه اجرای پروژه های خدمات شهری، عمرانی، ترافیکی، فرهنگی و اجتماعی و همچنین توجه بیشتر به نیازهایی که شهروندان در خدمات دهی در سطح شهر احساس می کنند، طرح "من شهردارم ۲"  به نظرسنجی در زمینه اجرای پروژه های شهری می پردازد و طی فرایند آن شهروندان می توانند به پروژه های شهری محل زندگی خود رای دهند و به این وسیله در انتخاب پروژه های اجرایی سال ۱۴۰۳ و اولویت اجرای آن ها در سطح شهر مشارکت کنند.

به گفته وی؛ اطلاع رسانی این طرح امسال نیز با ارسال پیامک به ۲۳ هزار و ۷۵۸ شهروند شرکت کننده در نظرسنجی سال قبل، از طریق اداره روابط عمومی منطقه یک انجام شده است.

رجبی تصریح کرد: از شهروندان منطقه یک دعوت می کنیم تا با مراجعه به آدرس https://manshahrdaram.tehran.ir نظرات و پیشنهادات خود را در طرح "من شهردارم ۲" ثبت نمایند و ما را در بودجه نویسی طرح های مورد نیاز محله شان یاری کنند.

انتهای پیام/

۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹
کد خبر: 43865

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =