اهتمام ویژه مدیریت شهری در تکریم کارکنان ایثارگر

طی نشستی مدیرکل سرمایه‌انسانی شهرداری تهران به همراه برخی از معاونین و مدیران خود با همکاران ایثارگر شاغل در شهرداری تهران دیدار و گفت‌وگو کرد و شنونده درخواست‌ها و دغدغه‌های این عزیزان بود.

به گزارش شهر، به نقل از  روابط‌عمومی اداره‌کل سرمایه‌انسانی‌ شهرداری‌تهران، اکبر مردانی مدیرکل سرمایه‌انسانی با همراهی جمعی از معاونان و مدیران، در اداره‌کل امور ایثارگران حضور یافت و ضمن بررسی مسائل و چالش‌های مرتبط با حوزه سرمایه‌انسانیِ این مجموعه و همچنین ایثارگران شاغل در شهرداری تهران، با تعدادی از همکاران ایثارگر شاغل در خانواده بزرگ شهرداری ‌تهران دیدار و گفت‌وگو کرد.

مردانی در این برنامه ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های مدیران اداره‌کل امور ایثارگران، بالندگی ایران اسلامی در جهان را، مرهون رشادت‌ها و دلاورمردی‌های شهیدان، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان برشمرد و افزود: این عزیزان بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت هستند و حضور یادگاران این عزیزان در مجموعه شهرداری ‌تهران مایه‌ی فخر و مباهات برای تمام مسئولین است.

وی با بیان این‌که شهدا، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس برای پایداری اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی، خاک کشور و ارزش‌های اسلامی جان خود را در کف دست گرفته و به مقابله با دشمن پرداختند، گفت: فرزندان شهدا و ایثارگران چشم و چراغ جامعه هستند که مسئولیت بیشتر و تکلیف بسیار مهمی بر گردن دارند و باید تلاش کنند تا آن را به سرانجام برسانند.

مدیرکل سرمایه‌انسانی در ادامه بر لزوم خدمت‌رسانی شایسته و بایسته به خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان تأکید کرد و اظهار داشت: شهدا و ایثارگران دین بزرگی بر گردن ما دارند چرا که با تقدیم بالاترین سرمایه زندگی خود، امنیت را برای ما به ارمغان آوردند و ما وظیفه خود می‌دانیم که خانواده آن‌ها را مورد تکریم قرار دهیم.

مردانی در بخشی از سخنان خود به تشریح مباحث پرسنلی و وضعیت موجود این عزیزان پرداخت و اضافه کرد: تکریم ایثارگران شاغل در مجموعه از اولویت‌های مدیریت شهری است و در راستای تحقق این مهم با اهتمامی ویژه گام بر می‌دارد.  

گفتنی است؛ در این برنامه مردانی به درخواست همکاران ایثارگر رسیدگی کرد و پس از بررسی موارد مطروحه از سوی این عزیزان، دستور مساعد در جهت رفع مشکلات این عزیزان را صادر کرد.بر اساس این گزارش، مقرر گردیددر راستای رسیدگی به درخواست‌های کارکنان ایثارگر و تسریع در رفع مشکلات و دغدغه‌های این عزیزان، کمیته مشترکی نیز راه‌اندازی گردد.

۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰
کد خبر: 43889

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =