هم‌اندیشی شهردار منطقه ۲۱ با نخبگان علمی، فرهنگی و ورزشی این منطقه

شهردار منطقه ۲۱ در هم‌اندیشی مشترک با نخبگان علمی، فرهنگی و ورزشی این منطقه بر ضرورت استفاده از پناسیل‌های نخبگان در کاهش مشکلات شهری تاکید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ محمدرضا پوریافر شهردار این منطقه در ابتدای نشست صمیمی با نخبگان علمی، فرهنگی و ورزشی، ضمن خیر مقدم از آنها خواست تا نیازها، مسائل و پیشنهادات خودشان را در جهت پیشرفت محلات و در نهایت منطقه بیان کنند.

شهردار منطقه ۲۱ در ادامه گفت: در راستای توسعه رویکردهای شهری با استفاده از ظرفیت های شهروندان جهت اداره امور شهری در سال گذشته در طرح "من شهردارم" از نظرات و پیشنهادات مردمی استفاده شده است و اکنون در ادامه اجرای این طرح خواستار استفاده از پیشنهادات و نظرات نخبگان در پیشبرد اهداف پروژه های منطقه هستیم.

وی اظهار داشت: هدف از برگزاری این نشست ها رسیدن به دو موضوع است، یکی انجام کارهای اجرای و شهری با هدف افزایش رضایت شهروندان و دومی برقراری ارتباط مداوم با نخبگان در جهت استفاده از ایده ها و نظرات آنها است.

پوریافر گفت: من و همکاران مان در منطقه ۲۱ تلاش می کنیم تا با آماده سازی بستر مناسب جهت همکاری بین شهروندان و صنایع فراهم شود تا نقطه شروعی باشد برای ایجاد نوآوری، فن آوری و کارآفرینی در منطقه ۲۱ و در انتها نمایشگاه های برای ارائه محصولات ایرانی برپا شود.

انتهای پیام/

۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹
کد خبر: 43892

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =