یکصد و هشتاد و سومین «روایت شورا» منتشر شد

گزارش یکصد و هشتاد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران (یکشنبه ۲۳ مهرماه ۱۴۰۲) با عنوان «روایت شورا» منتشر شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل تدوین مقررات و امور شورا و نهادها، گزارش یکصد و هشتاد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران (یکشنبه ۲۳ مهرماه ۱۴۰۲) با عنوان «روایت شورا» منتشر شد. در «روایت شورا» که توسط اداره کل تدوین مقررات و هماهنگی امور شورا و نهادها تولید می‌شود، اهمّ رخدادها و موضوعات مطرح شده در جلسه‌های شورای اسلامی شهر مورد پردازش قرار می‌گیرد.

تمرکز اصلی این جلسه از شورای شهر، بحث حریم شهر تهران و انتقاد رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر از تصمیم مرجع قضایی درباره الحاق بخش‌هایی از جنوب غربی تهران به حریم شهرستان اسلامشهر بود.

در ابتدای نشست، حسن عبدلیان‌پور رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاور خانواده قوه قضائیه در خصوص مسائل و مشکلات حقوقی و اجتماعی شهروندان تهران و اقدامات انجام شده در این خصوص به ایراد سخن پرداخت. سپس مهدی اقراریان عضو شورای اسلامی شهر تهران نطق پیش از دستور خود در خصوص حقوق شهروندی را ارائه داد.

پیگیری اختصاص ۳۰ درصد پست‌های سازمانی به معلولان و حس سرخوردگی کارکنان در شهرداری تهران در خصوص انتصابات درون شهرداری تهران از جمله تذکراتی بود که در این جلسه شورای شهر مطرح شد.

همچنین اعضای شورا به بررسی طرحی در ارتباط با نمایشگاه سئول و ممنوع کردن هرگونه تبلیغات در فضاهای شهری در رابطه با برگزاری نمایشگاه ها در نمایشگاه بین المللی پرداختند و دو فوریت آن را به تصویب رساندند.

بررسی یک فوریت لایحه مجوز فروش، واگذاری و انجام معامله یک فقره ملک متعلق به شهرداری تهران و بررسی ساختار سازمانی ستاد هماهنگی مشارکت‌های محله ای شورای اسلامی شهر تهران از دستور جلسات شورای اسلامی شهر تهران بود.

انتهای پیام/

۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴
کد خبر: 43895

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =