بیش از ۲ هزار کودک منطقه ۸ میهمان ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک 

شهرداری منطقه ۸ با اجرای ۶۰ ویژه‌برنامه میزبان بیش از ۲ هزار کودک در هفته ملی کودک بوده است.

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ شهرداری این منطقه همزمان با پایان این هفته با اعلام خبر حضور ۲ هزار و ۵۰۰ کودک این منطقه در جشن‌ها و برنامه‌های این هفته، ویژه برنامه های خود را متناسب با عناوین روزهای این هفته با بهره مندی از ظرفیت‌های شهری منطقه ۸ برگزار کرد.

در این هفته علاوه بر کاروان شادی چرخ مهر در مدرسه فخامی (محله دوستدار کودک – محله فدک) با حضور ۵۰۰ کودک ۱۶ جشن بزرگ در ۱۳ سرای محله و ۳ ناحیه این منطقه اجرا شد.

برگزاری جشن ویژه کودکان اوتیسمی در مدرسه بشارت، اردوی شهر در دست بچه ها، حضور کودکان سرای محلات در ایستگاه های آتشنشانی و آشنایی با مباحث ایمنی، نمایش ۴ فیلم سینمایی با حضور ۲۴۰ نفر از کودکان در سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان حجاب و سالن آمفی تئاتر معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۸ از دیگر برنامه های اجرا شده در این‌ هفته بوده است.

همچنین شهردار منطقه ۸ در این هفته میزبان کودکان نخبه این منطقه بود و با برنامه‌ریزی اداره‌ آموزش شهروندی منطقه، این کودکان با حضور چند ساعته خود ضمن دیدار با معاونین و آشنایی با ساز و کارهای شهرداری، در نشستی صمیمی با فاطمه تنهایی شهردار منطقه به گفت‌وگو پرداختند.

همایش آموزشی نقش خانواده در تربیت کودکان، ویژه برنامه افتتاحیه اماکن خاص مرکز جامع سنجش ، آموزش توانبخشی و مداخله به هنگام رشد تربیتی و برپایی غرفه های مرتبط با آموزش‌های محیط زیستی، پسماند، بحران، ترافیک، سلامت، ایستگاه های ورزشی و همچنین گردشگری ویژه کودکان و والدین و آشنایی کودکان با ادارات شهری شهرداری منطقه ۸ از دیگر برنامه‌های معاونت‌های اجرایی این منطقه بوده است.

انتهای پیام/

۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳
کد خبر: 43978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =