به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، علی طهماسبی، مدیر روابط عمومی این منطقه با اشاره به نقش و اهمیت تبلیغات محیطی در انتقال مفاهیم آموزشی گفت: روابط عمومی منطقه در راستای رسالت های خود در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی مناسب از اقدامات و خدمات مدیریت شهری و همچنین حقوق شهروندی ،اقدام به جانمایی فضایی ثابت جهت اکران پیام های آموزشی و اطلاع رسانی در ساختمان منطقه کرد.
او ترغیب شهروندان به مشارکت در اداره شهر و تقویت حس تعلق به شهر را از دیگر اهداف این اقدام برشمرد و گفت: در این نمایشگاه با بهره گیری از گرافیک و پیام های کوتاه، ضمن ارائه گزارش از اقدامات و برنامه های شهری، اطلاع رسانی و شفاف سازی در خصوص چگونگی هزینه کرد درآمدهای حاصل از پرداخت عوارض شهروندان در نگهداشت و توسعه شهر انجام می شود.
او افزود: پیام ها با محتوای پرداخت به موقع عوارض، استفاده از حمل و نقل عمومی، توجه ویژه به نگهداشت شهر، فضای سبز ، مبلمان شهری، مشارکت در اجرای الگوی مدیریت پسماند با تفکیک زباله از مبدا و خروج یک نوبت زباله از منزل جهت کاهش هزینه های نگهداشت شهر طراحی و اکران می شود.
به گفته مدیر روابط عمومی منطقه۲ اکران آموزه های اخلاقی و همچنین مضامین مذهبی در مناسبت های ملی و مذهبی ازدیگر کارکردهای این نمایشگاه است.
طهماسبی در ادامه به ساماندهی فضاهای تبلغاتی در تمامی ساختمان های منطقه اشاره کرد و گفت: به منظور ایجاد هارمونی در تبلیغات محیطی، طرح یکپارچه سازی فضاهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی در ساختمان های معاونت ها و نواحی ۹گانه منطقه ۲ در قالب استانداردهای تعیین شده اجرا شد.
مدیرروابط عمومی شهرداری منطقه۲ ازبرپایی نمایشگاه دائمی با عنوان«شهر خوب ساختنی است نه یافتنی» برای اکران پیام های اطلاع رسانی و آموزش شهروندی در ساختمان شهرداری منطقه۲ خبرداد.
۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
کد خبر: 4398
نظر شما