اجرای مانور مهارتی و میدانی مدیریت بحران تهران

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران برگزاری اولین تمرین بزرگ مهارتی و میدانی مدیریت بحران تهران در فشافویه را بهترین فرصت برای تمرین نیروهای ستادی و عملیاتی در کنار هم برای نقش‌آفرینی در زمان بحران عنوان کرد و افزود: این دوره مهارت‌آموزی میدانی اتفاق مبارکی است که برای اولین بار در شهرداری تهران اجرا شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، حسین نظری در بازدید از نخستین دوره تمرین میدانی بقا در شرایط سخت که از سوی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران طی دو روز در فشافویه برگزار می شود، اظهار داشت: امروز شهرداری تهران توانست مرزها را شکسته و برای اولین بار این دوره مهارت آموزی میدانی را اجرا کند که اتفاق خوب و مبارکی است.

وی تصریح کرد: در این دوره نیروهای عملیاتی و ستادی که باید در زمان بحران نقش داشته باشند در کنار هم قرار گرفته و تمرین های لازم برای شرایط بحرانی اعم از ساختار مقابله با بحران را در مواقع بحرانی تمرین می کنند.

نظری با اشاره به حضور مشترک نیروهای سازمان پیشگیری و مدیریت بحران، آتش نشانی، هلال احمر و اورژانس و خدمات شهری در این مانور بیان کرد: اتفاق پیش رو یک تمرین واقعی برای روزهای سخت بحرانی است که بسیار اثر بخش بوده و امیدواریم این تمرین ها هرچه بهتر نیروهای عملیاتی را به سمت خدمت رسانی مطلوب‌تر در شرایط بحرانی احتمالی رهنمون سازد.

بر اساس این گزارش، دوره آموزشی، مهارتی و میدانی مدیریت بحران تهران با حضور جمعی از نیروهای سازمان های پیشگیری و مدیریت بحران تهران، آتش نشانی، اورژانس، هلال احمر و خدمات شهری طی روزهای ۲۵ و ۲۶ مهرماه در فشافویه در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱
کد خبر: 44014

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 5 =