بیش از ۵۰ نقطه ناایمن در منطقه ۱۵ شناسایی و رفع خطر شد

شهردار منطقه ۱۵ از شناسایی و رفع خطر بیش از ۵۰ نقطه ناایمن در محدوده نواحی هفتگانه خبر داد و گفت: پایش و برنامه‌ریزی جهت رفع خطر نقاط ناایمن محدوده از اولویت‌های مهم است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری با تاکید بر اهمیت حفظ امنیت جانی شهروندان و پیشگیری از بروز حوادث احتمالی در منطقه افزود: نقاط  حادثه خیز در نواحی ۷گانه منطقه با اولویت بوستان ها و مسیرها و نقاط پر خطر مانند قنوات شناسایی، پایش، بررسی و رفع خطر شد.

شهردار منطقه ۱۵ با تاکید بر جدیت در پیگیری و رفع خطر نقاط حادثه ساز اضافه کرد: در این رصد میدانی دو نقطه خطرساز در مسیر میله قنوات در رمپ و لوپ بسیج شناسایی و به طور کامل رفع خطر شد. همچنین حذف اختلاف سطح ها و چاله های ایجاد شده، دریچه های مفقود شده، نقاط با احتمال فرو ریزش و فروچاله شناسایی و ایمن سازی شد.

شیری با اشاره به اینکه شهر زنده است و احتمال ایجاد این نقاط خطر ساز به صورت مداوم وجود دارد، گفت: همکاران ما به طور مستمر از بوستان ها و معابر محدوده بازدید می کنند اما شهروندان نیز می توانند در صورت مشاهده هرگونه مشکل در این زمینه، به ۱۳۷ اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به رفع خطر اقدام شود.

وی یادآور شد: امیدواریم بتوانیم با همکاری و هماهنگی سایر نهادها و مشارکت شهروندان در مسیر رسیدن به شهر و منطقه ای ایمن گام برداریم.

انتهای پیام/

۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱
کد خبر: 44027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =