مجموعه ورزشی ریحانه در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت

مجموعه ورزشی ریحانه با هدف ارتقای سرانه‌های ورزشی در محله زعفرانیه پس از مدت‌ها بلاتکلیفی، با اولویت مدیریت شهری منطقه یک تکمیل و آماده استفاده شهروندان شد.

سید مهدی صباغ شهردار منطقه یک در گفت و گو با خبرنگار شهر در خصوص جزئیات هفتاد و هفتمین پویش امید و افتخار که قرار است روز شنبه ۲۹ مهرماه در منطقه یک برگزار شود اظهار کرد: با توجه به کمبود سرانه ورزشی در محله زعفرانیه و نبود مجموعه مناسب جهت ارتقای فرهنگ ورزشی بین جوانان و نوجوانان از همه قشرهای اجتماعی، به درخواست شهروندان محلی، تکمیل مجموعه ورزشی ریحانه پس از ۱۲ سال در دستور کار مدیریت شهری منطقه یک قرار گرفت و اکنون آماده بهره برداری شهروندان است.

وی افزود: این مجموعه در زمینی به مساحت یک هزار و ۲۰۰ متر مربع و زیربنای یک هزار و ۵۰۰ متر مربع احداث شده که دارای مجموعه ورزشی چندمنظوره مجهز به سالن توپی و بدنسازی است و با توجه به تعداد ۴۰۰ جایگاه تماشاچی جهت برگزاری مسابقات و فستیوال های ورزشی رسمی مهیا است.

صباغ خاطر نشان کرد: روز شنبه ۲۹ مهرماه ساعت ۱۰ صبح، همزمان با هفتاد و هفتمین شنبه های امید و افتخار، با حضور معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و جمعی دیگر از مدیران شهری، مراسم افتتاح رسمی مجموعه ریحانه در زعفرانیه، خیابان شهید اعجازی، خیابان شهیدحسینی، انتهای کوچه زنبق، بوستان ریحانه برگزار می شود.

انتهای پیام/

۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
کد خبر: 44041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =