کسب رتبه نخست درآمدی شهرداری منطقه ۱۱ در تهران

شهردار منطقه ۱۱ تهران در آیین تکریم از تلاش کارکنان معاونت شهرسازی و معماری و اداره درآمد منطقه از کسب رتبه نخست درآمد در پهنه B و رتبه سوم درآمدی شهر تهران خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱؛ آیین تکریم از پرسنل و معاونین دو معاونت شهرسازی و معماری و مالی و اقتصاد شهری منطقه ۱۱ برگزار شد و سید محمد موسوی شهردار منطقه ضمن تشکر از تلاش خادمین شهر برای ارتقای کیفی خدمات به شهروندان و کسب مقام های ارزیابی عملکرد برتر بین مناطق ۲۲گانه شهر تهران گفت: ما باید نوعی تلاش و کار کنیم که گویی روز آخر زندگیمان است و توشه ای برای آخرت در مسیر خدمت برداریم.

وی افزود: موفقیت در یک مجموعه و سازمان اتفاقی نیست و هر توفیقی که به دست می آید در هر سازمان و نهادی حتما پشت سرش برنامه ریزی، تلاش و همتی بوده است.

موسوی در ادامه تصریح کرد: ما همیشه از مشکلات متعدد سازمان ها می‌گوییم در حالی که یک استراتژی هم در مدیریت هست که معتقد است شما نمی‌توانید برای موفقیت و یا برای تغییرات اساسی در یک جامعه منتظر اتفاق های انفجاری و معجزه ای باشید؛ شما زمانی می‌توانید موفقیتی کسب کنید که در عین حال که بلند فکر می کنید از گام های کوچکی استفاده کنید و قدم به قدم و مستمر پیش روید که به این استمرار در آموزه های دینی ما نیز اشاره شده است. 

شهردار منطقه ۱۱ ضمن اشاره به ارتقای کیفی خدمات و اعلام رضایت شهروندان در افکار سنجی های محلی از خادمین شهر اظهار کرد: یک اقدام مثبت کوچک اگر استمرار داشته باشد شما در دراز مدت نتایج شگفت انگیزی خواهید دید و این مسأله را در معاونت شهرسازی مشاهده کردیم.


وی در انتها خاطرنشان کرد: به نوبه خودم از همکاران تلاشگر معاونت شهرسازی و مالی در اداره درآمد بابت نتیجه مطلوب ارزیابی رتبه نخست در پهنه B تهران و رتبه سوم درآمدی پایتخت تشکر می کنم و معتقدم طی سه ماه تلاش مستمر ارتقای این رتبه و برتر شدن ماحصل امید و باور و تلاش شبانه روزی و تدبیر مدیرانه معاونت مالی و اقتصاد شهری و معاونت شهرسازی است.

انتهای پیام/

۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۱
کد خبر: 44062

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =