حمایت دختران «هزار فردا» از کودکان غزه

سومین روز از رویداد «هزارفردا» به دلیل حضور شرکت‏‌کنندگان، اساتید و تیم اجرایی در راهپیمایی اعتراضی علیه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، برگزار نشد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی امور زنان و خانواده شهرداری تهران؛ در راستای اهمیت موضوع کنشگری و در واکنش به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه، دختران «هزار فردا» با همراهی اساتید و تیم اجرایی با تعطیل کردن سومین روز برگزاری این رویداد، در راهپیمایی اعتراضی علیه این جنایات شرکت کردند

گفتنی است؛ رویداد «خلاقیت هزار فردا؛ یک فرصت» از زیرمجموعه رویدادهای «هزار امید» با موضوع کنشگری دختران نوجوان در شهر است که در تابستان امسال با حضور ۱۰ هزار دانش‌آموز دختر آغاز شده است. با توجه به اینکه هوش مصنوعی موضوع جدید و فراگیری است و نوجوانان استقبال ویژه‌ای از این موضوع داشتند، با اعلام فراخوان عمومی، تعداد زیادی از مخاطبان برای حضور در رویداد «هزارفردا» ثبت‌نام کرده بودند.

در این رویداد دختران نوجوان تهرانی با سه مفهوم روایتگری، تصویرسازی و هوش مصنوعی آشنا می‌شوند و تحت آموزش اساتید صاحب فن قرار می‌گیرند. در پایان هم باید روایتی را خلق کنند که در نهایت به تصویر تبدیل ‌شود.

انتهای پیام/

۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۲
کد خبر: 44106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =