رسیدگی به درخواست ۴۰ شهروند در دفتر خدمات الکترونیک محله افسریه

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری منطقه در پانزدهمین جلسه رسیدگی به مسائل شهری شهروندان منطقه ۱۵ که به صورت هفتگی در دفتر خدمات الکترونیک شهر انجام می‌شود، به درخواست ۴۰ شهروند در دفتر محله افسریه پاسخ گفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵؛ مهدی حضرتی سرپرست معاونت شهرسازی و معماری این منطقه گفت: طی یک طرح ابتکاری و با هدف افزایش رضایتمندی شهروندان و ارتقای خدمات رسانی؛ روزهای شنبه هر هفته با اطلاع رسانی قبلی به شهروندان از طریق نصب بنر و ارسال پیامک، در یکی از دفاتر منطقه حضور یافته و ضمن بازدید از نحوه خدمات رسانی دفاتر؛ با شهروندان مراجعه کننده گفت و گو و به مسائل آنها رسیدگی می شود.

به گفته وی؛ طرح از ۲۰ خرداد ماه سالجاری آغاز شده و به صورت مستمر هر هفته در یکی از دفاتر الکترونیک برگزار می شود. به همین سبب، این دیدار در پانزدهمین هفته در دفتر الکترونیک محله افسریه برگزار شد. در این ‌دیدار مسائل و مشکلاتی نظیر درخواست پایان کار، توسعه تجاری به صورت چهره به چهره رسیدگی شد.

همچنین شهروندان می توانند از طریق بنرهای اطلاع رسانی نصب شده در معاونت شهرسازی و معماری و دفاتر خدمات و دریافت پیامک، از محل و زمان دیدارهای بعدی معاون شهرسازی و معماری با شهروندان  با خبر شوند.

انتهای پیام/

۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۵
کد خبر: 44107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =