از شرکت‌های داخلی حمایت می‌کنیم؛ اما نمی‌توان مردم را معطل ساخت واگن ملی نگه داشت

سروری با اشاره به توییت یکی از نمایندگان مجلس در خصوص قرارداد ۷۹۱ واگن مترو، اظهار کرد: من پاعلام می‌کنم، حاضرم با شما به شرکت هایی که می گویید بیایم و هر میزان توان دارند، قرارداد ببندیم. این شرکت‌ها یک واگن تولید کردند که آن واگن هم هنوز رونمایی نشده است.

به گزارش خبرنگار شهر، پرویز سروری در یکصد و هشتاد و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به توییت یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص قرارداد ۷۹۱ واگن مترو، اظهار کرد: من پشت این بلندگو اعلام می‌کنم، حاضرم با شما به شرکت هایی که می گویید بیایم و هر میزان توان دارند، قرارداد ببندیم. این شرکت‌ها یک واگن تولید کردند که آن واگن هم هنوز رونمایی نشده است.

وی افزود: ما از تولید ملی استقبال می‌کنیم اما نمی توانیم مردم را در صفها منتظر نگه داریم تا تولید صورت بگیرد. من به نمایندگی از شورا و شهرداری اعلام می‌کنم که از تولید داخلی حمایت خواهیم کرد اما اعتقاد بنده بر این است، وقتی به موفقیت بزرگ می‌رسیم باید توانمندی‌های جمهوری اسلامی را تبیین کنیم.

سروری تأکید کرد: حالا که پس از سالها توقف در ورود اتوبوس و مترو به ناوگان، گشایش ایجاد شده باید از آن حمایت کنیم. استقبال بسیار خوبی از سوی مردم از ایستگاه‌های جدید صورت گرفت و منجر به افزایش سرفاصله قطارها شد و اگر واگن‌ها وارد شود سرفاصله کاهش خواهد یافت.

وی ضمن گلایمندی از صدا و سیما، یادآور شد: امید بخشی به کشور کجاست؟ در زمانی که شهرداری و شورا در دو سال تلاش کردند تا ظرفیت‌های حمل و نقل را افزایش دهند و تحولی در این حوزه در حال انجام است، انتظار داشتیم ضریب خبری را شاهد باشیم اما صدا و سیما به عنوان یک خبر حاشیه‌ای به سفر شهردار تهران به چین نگاه می‌کند و از کنار آن به سادگی عبور کرد. البته می‌دانیم صدا و سیما درگیر انعکاس موضوع طوفان الاقصی است اما اعتقاد داریم که سفر تیم مدیریت شهری به چین با ضریب رسانه‌ای می‌توانست امیدبخشی ایجاد کند. از مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران هم می خواهیم با ضریب خوبی به این موضوع بپردازد.

انتهای پیام/

۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
کد خبر: 44135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =