دیدار مدیرعامل شرکت نوسازی عباس‌آباد با رئیس سازمان گردشگری جمهوری تاجیکستان

مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد با رئیس سازمان گردشگری جمهوری تاجیکستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد؛ سید محمدحسین حجازی مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد و مسئول دبیرخانه هلدینگ گردشگری و تفریحات شهر تهران در حاشیه بیست ‌و پنجمین اجلاس مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری با کمال‌الدین مومن‌زاد رئیس سازمان گردشگری جمهوری تاجیکستان دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار که در حاشیه بیست و پنجمین نشست مجمع‌عمومی سازمان جهانی گردشگری در ازبکستان برگزار شد، مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، به ویژگی‌های اکوپارک عباس‌آباد به عنوان نگین سبز پایتخت و شش‌های تنفسی پایتخت ایران اشاره کرد.

همچنین کمال الدین مومن‌زاد رئیس سازمان گردشگری تاجیکستان نیز گفت: ما با مردم ایران هم زبان و هم فرهنگ هستیم و این یک مزیت مهم به حساب می‌آید ضمن این که جمهوری اسلامی ایران یکی از کشورهایی است که استقلال تاجیکستان را به رسمیت شناخت و این برای ما مهم است. برای مردم کشور دوست و برادر یعنی جمهوری اسلامی ایران همواره موفقیت و پیشرفت آرزو می‌کنیم و هر کاری که برای رشد و تقویت گردشگری بین ایران و تاجیکستان باشد کوتاهی نخواهیم کرد.

بیست و پنجمین نشست مجمع‌عمومی سازمان جهانی گردشگری از روز دوشنبه ۲۴ مهرماه تا پنجشنبه ۲۷ مهرماه در شهر سمرقند ازبکستان برگزار شد. در این نشست بیش از ۱۵۰۰ مقام و کارشناس ارشد ۱۳۰ کشور جهان شرکت کرده بودند. 

منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد نیز به عنوان عضو سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) در این اجلاس حاضر شد.

انتهای پیام/ 

۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
کد خبر: 44146

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =