هیأتی از انجمن پارک‌های روسیه به ایران می‌آیند

دومین جلسه کمیسیون گردشگری دوره دهم اتاق بازرگانی ایران با حضور مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، اعضا، رؤسا و نمایندگان کمیسیون‌های گردشگری اتاق‌های استانی برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد؛ احد عظیم‌زاده اسفنجانی، رییس کمیسیون گردشگری در جلسه کمیسیون گردشگری دوره دهم اتاق بازرگانی ایران از حجازی به عنوان مدیر منطقه گردشگری عباس‌آباد دعوت کرد تا تجربه‌هایش در حوزه گردشگری شهر تهران را با اعضا و نمایندگان این کمیسیون به اشتراک بگذارد. 

در این جلسه حجازی به عنوان مسئول دبیرخانه هلدینگ گردشگری شهر تهران درباره برنامه‌های گردشگری این هلدینگ صحبت کرد. 

وی همچنین با اشاره به تفاهم‌نامه‌های امضا شده با هیات‌های گردشگری روسیه و چین بیان کرد: تفاهم‌نامه‌های امضا شده منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شرایط فعلی جامعه را فراهم می‌کند و می‌تواند بهترین جذب سرمایه را در این زمینه را به همراه داشته باشد.

هیأتی از انجمن پارک‌های روسیه به ایران می‌آیند

مدیر منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد اعلام کرد: در پی تفاهم‌نامه‌های منعقد شده این منطقه، هیاتی از انجمن پارک‌های روسیه  ۷ الی ۱۳ آبان ماه وارد ایران می‌شوند.از طرفی ۸ آبان‌ماه اجلاسی در تهران خواهیم داشت که در کنار برگزاری پنل‌های مختلف گردشگری میزبان سرمایه‌گذارانی در بوستان‌ها و مبلمان‌های شهری خواهیم بود. 

حجازی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به اجرایی شدن کارت گردشگری در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد اشاره کرد و افزود: فاز دوم کارت گردشگری در شهر تهران و فاز سوم آن در ایران اجرایی می‌شود تا با ایجاد یک شبکه‌ هوشمند و سیاست واحد به اقتصاد منسجمی در حوزه گردشگری برسیم. 

انتهای پیام/

۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳
کد خبر: 44250

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =