ارتقای عملکرد و سهولت خدمت‌رسانی به شهروندان

شهردار منطقه ۱۴ با بیان اینکه ارتقای خدمت رسانی و رضایت شهروندان به عنوان سرمایه اجتماعی در اولویت برنامه‌های شهرداری قراردارد، بر هم‌افزایی پرسنل منطقه در تکریم ارباب رجوع و سهولت در اجرای کارهای مردمی تاکید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، امیر یزدی در دیدار با معاون و کارشناسان حوزه برنامه و منابع انسانی ضمن اشاره به ضرورت حفظ کرامت شهروندان و رفع مشکلات شهری، بر ایجاد بستری مناسب برای خدمت به شهروندان و تسریع و رفع مشکلات شهری با دلسوزی و تخصص همچنین بهره مندی از ایده های خلاقانه و راهکارهای نوین در منطقه تاکید کرد.

شهردار منطقه ۱۴ هوشمندسازی را راهکاری برای حل معضلات شهری برشمرد و گفت: لازم است این مهم در مدیریت شهری برای ارائه خدمات کیفی، ارائه ایده های خاص و ارتقای عملکرد در حوزه های مختلف مد نظر قرار گیرد.

یزدی با بیان اینکه شتاب فعالیت های اجرایی در مناطق نیاز به هم افزایی دارد و از نظر ما هیچ مانعی برای خدمت رسانی به شهر و شهروندان وجود ندارد، دستور تسریع رسیدگی به موضوعات مردمی در ارتباط با سامانه های نظارتی همچنین مهیا نمودن تجهیزات و تدارکات با بهره مندی از نیروهای کارامد را برای سهولت در خدمت به شهروندان صادر کرد.

انتهای پیام/

۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸
کد خبر: 44283

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =