اصل صداقت و شفافیت سرلوحه اداره‌کل سرمایه‌انسانی شهرداری‌تهران

مدیرکل سرمایه‌انسانی شهرداری‌تهران در نهمین برنامه ملاقات کارکنان، اصل صداقت و شفافیت‌محوری را از معیارهای اصلی انجام امور کارکنان در مجموعه سرمایه‌انسانی عنوان کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره‌کل سرمایه‌انسانی شهرداری‌تهران، اکبر مردانی مدیرکل سرمایه‌انسانی در نهمین برنامه ملاقات کارکنان که با همراهی جمعی از معاونین و مدیران برگزار شد، پاسخ‌گوی درخواست همکاران متقاضی بود.

در این برنامه مدیرکل سرمایه‌انسانی اصل صداقت و شفافیت‌محوری را از معیارهای اصلی انجام امور کارکنان در مجموعه سرمایه‌انسانی دانست و افزود: رعایت این اصول، افزایش سطح اعتماد کارکنان را در بر خواهد داشت.

وی پاسخ‌گویی شفاف و صادقانه و ارائه اطلاعات صحیح به کارکنان را عاملی مؤثر در جهت تعامل دوطرفه، کاهش نارضایتی همکاران و همچنین احقاق حقوقی قانونی آنان برشمرد که کارکنان را برای داشتن عملکردی بهتر ترغیب می‌نماید.

به گفته مردانی اختفا و پنهان‌کاری و عدم راهنمایی همکاران در کاهش انگیزه، کارایی و اثربخشی ایشان تأثیر بسزایی دارد و سازمان را در دستیابی به اهداف و خدمت‌رسانی بهینه و مطلوب به شهروندان دچار چالش می‌کند.

گفتنی است؛ نهمین برنامه ملاقات کارکنان همزمان با سه‌شنبه‌های پاسخ‌گویی و با هدف رسیدگی به درخواست کارکنان و تسریع در رفع مشکلات و دغدغه‌های ایشان در سالن جلسات باقرالعلوم (ع) برگزار شد و در این برنامه مدیرکل سرمایه‌انسانی به درخواست بیش از ۵۰ نفر از کارکنان متقاضی رسیدگی و دستور مساعد جهت رفع موارد مطروحه را به معاونین خود صادر کرد.

این گزارش می‌افزاید؛ همکاران می‌توانند برای ثبت درخواست خود به سامانه ملاقات مردمی در پرتال اینترانتی شهرداری تهران، اداره کل سرمایه انسانی و یا مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران مراجعه و با نام کاربری خود وارد سامانه و نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند تا بر اساس نوبت، به درخواست ایشان رسیدگی شود.

شایان ذکر است پس از ثبت درخواست از سوی کارکنان، موارد مطروحه از سوی کارشناسان بررسی و راهنمایی‌های لازم انجام و در صورت نیاز به ملاقات با مدیرکل، اقدام لازم صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/

۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰
کد خبر: 44302

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =