اجرای تمرین عملیاتی مدیریت مصرف آب در بوستان فجر افسریه

دبیر ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل منطقه ۱۵ خبر داد: تمرین عملیاتی مدیریت مصرف و بهره‌برداری از مخازن اضطراری آب در سطح محلات همزمان با گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل در بوستان فجر محله افسریه اجرا شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه ۱۵، طوبی براتی دبیر ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل این منطقه اظهار کرد: این مانور به همت اداره مدیریت بحران منطقه۱۵ و اداره آب و فاضلاب منطقه ۴ با حضور دستگاه های امدادرسان شامل اورژانس، آتش نشانی، نیروی انتظامی، واحد HSE، اداره فضای سبز، اعضای خانه دوام و ایمنی افسریه و همکاران حوزه خدمات شهری و اجتماعی شهرداری ناحیه ۵ برگزار شد.

به گفته وی؛ یکی از مهمترین موضوعات سناریوی تمرین فوق مدیریت آب مخازن اضطراری در هنگام بلایا و حوادث در سه روز اول حادثه و آموزش شهروندان توسط اعضای خانه های دوام وایمنی جهت مدیریت مصرف آب در هنگام وقوع حوادث بود که به صورت عملیاتی اجرا و پایش شد.

براتی اضافه کرد: همچنین به مناسبت نکوداشت هفته پدافند غیرعامل تمرین عملیانی آتش سوزی، حریق و نشت مواد شیمیایی در بازار مواد شیمیایی کیمیا نیز با هدف افزایش آگاهی و سرعت عمل گروه های امدادرسان، تخلیه، تامین و کمک و مقابله با این نوع حوادث نیز در این هفته توسط اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل منطقه ۱۵ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
کد خبر: 44325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 11 =