راه‌اندازی پاتوق‌های تفریحی ورزشی در محلات ۱۳ گانه منطقه ۱۹

اداره ورزش منطقه ۱۹ در راستای بهره‌مندی شهروندان از فضاهای ورزشی و تفریحی، پاتوق‌های ورزشی را در محلات ۱۳ گانه با مشارکت سرای محلات و مدارس راه‌اندازی می‌کند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور معاون اجتماعی و فرهنگی این منطقه اظهار کرد: در این پاتوق ها امکانات ورزشی و تفریحی روزهای هر هفته در یک محله برای اقشار مختلف شهروندان تدارک دیده شده است.

 وی برپایی مسابقات ورزشی از جمله فوتبال دستی، بدمینتون، دارت، طناب زنی، گل کوچک، فوتبال، بسکتبال والیبال، بدمینتون، بازی بومی و محلی، آمادگی جسمانی و ... را از برنامه های دوشنبه پاتوق ورزشی برشمرد.

به گفته معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۹؛ شهروندان در کنار خانواده و در فضای مطبوع بوستان ها و سرای محله ها از برنامه‌ها و تفریحات سالم ورزشی بهره‌مند می شوند.

اخگر پور در تشریح سایر برنامه ها در راستای ترویج ورزش همگانی به برپایی ایستگاه های تندرستی ویژه بانوان و آقایان در بوستان های منتخب هر روز صبح با حضور کارشناسان ورزشی اشاره کرد.

معاون اجتماعی و فرهنگی برپایی برنامه های کوهپیمایی، جشنواره بومی و محلی، مسابقات ورزش دانش آموزی و... را از دیگر برنامه‌های این اداره عنوان کرد که با همکاری مدارس و سراهای محلات برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶
کد خبر: 44375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =