جشن اختتامیه مسابقات قهرمان‌شهر۲ و خیابان ورزش در بوستان بهمن برگزار شد

شهردار منطقه ۱۶ گفت: جشن اختتامیه مسابقات محله‌ای قهرمان‌شهر۲ و خیابان ورزش در بوستان بهمن با حضور پیشکسوتان ورزش فوتبال و کشتی کشور و حضور بیش از ۱۵۰۰ نفر از شهروندان منطقه برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، محمدامین سالاری پور شهردار این منطقه گفت: ورزش یکی از مهمترین بخش های زندگی و یکی از اصلی ترین روش های حفظ سلامتی در تمام سنین است، جشن اختتامیه مسابقات محله ای قهرمان شهر ۲ و خیابان ورزش در بوستان بهمن به مناسبت هفته تربیت بدنی مورخ ۲۶ مهر ماه لغایت دوم آبان ماه به منظور آشنایی شهروندان با اهمیت و اثرات ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، اشاعه و توسعه و ترویج ورزش شهروندی در خانواده و هدایت جوانان به ورزش های همگانی برگزار شد.

وی با اشاره به تحقق شعار تهران شهر تلاش و سر زندگی افزود: در راستای افزایش نشاط و شادابی شهروندان محلات ۹گانه و با هدف ارتقاء سطح سلامت جسمانی، روانی و افزایش توانمندی های شهروندان، افزایش نشاط و شادابی شهروندان، غنی سازی اوقات فراغت و جذب مشارکت حداکثری شهروندان در کلیه رده های سنی در برنامه ها و فعالیت های ورزشی، ارتقای سطح آمادگی جسمانی و ایجاد زمینه مساعد رشد و توسعه ابعاد جسمی، ذهنی، عاطفی و اجتماعی شهروندان از طریق گسترش ورزش شهروندی اینگونه برنامه‌ها در منطقه برگزار می شود که استقبال حداکثری شهروندان را همراه دارد.

شهردار منطقه ۱۶ خاطر نشان کرد: نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و سالمندان مخاطبان این برنامه ها هستند که با رویکرد محله محوری، مدرسه محوری، مسجد محوری و خانواده محوری برگزار می شود.

سالاری پور ادامه داد: جشن اختتامیه مسابقات محله ای قهرمان شهر ۲ و خیابان ورزش با حضور جمعی از پیشکسوتان و قهرمانان ورزش فوتبال و کشتی کشور و بیش از ۱۵۰۰ نفر از شهروندان برگزار شد، در مسابقات انجام شده شهروندان در ۸ رشته ورزشی به رقابت پرداختند، مسابقات در سطح محلات اجرا و اختتامیه در قالب خیابان ورزش برگزار شد، از نفرات برتر محلات تقدیر به عمل آمد.

شهردار منطقه ۱۶ یادآور شد: ایستگاه های ورزش شهروندی ویژه بانوان و آقایان در دو شیفت صبح و عصر پذیرای شهروندان علاقمند به ورزش است و شهروندان می توانند برای ورزش به این ایستگاه ها مراجعه و به صورت گروهی با حضور مربیان ورزش کنند.

شایان ذکر است نفرات برتر مسابقات محله ای قهرمان شهر ۲ در مسابقات منطقه ای به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲
کد خبر: 44420

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =