حمایت از خانواده‌های کم برخوردار و آسیب‌دیده با همکاری خیران در منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ از ارائه خدمات حمایتی به خانواده‌های کم برخوردار، آسیب دیده و در معرض آسیب در قالب ویژه‌برنامه‌ای با همکاری خیران خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار این منطقه گفت: ویژه برنامه ای با رویکرد ارائه خدمات حمایتی با حضور خانواده های کم برخوردار، آسیب دیده و در معرض آسیب و جمعی از خیرین در سالن آمفی تئاتر مجتمع کوثر برگزار شد.

وی افزود: در این جشن که توسط مرکز خدمات اجتماعی و مشارکت خیران برگزار شد، نسبت به گلریزان برای آزادسازی زندانیان، تهیه سبد کالا ویژه خانواده های کم برخوردار و تهیه ویلچر برای معلولان کم برخوردار اقدام شده است.

شهردار منطقه ۱۳ اظهار داشت: همچنین طرح ضربتی جمع آوری معتادان متجاهر توسط مرکز خدمات اجتماعی و با مشارکت کلانتری ۱۲۸ تهران نو با هدف ایجاد امنیت برای شهروندان و ساماندهی افراد کارتن خواب و معتادان متجاهر در منطقه ۱۳ همزمان با ماه مهر اجرایی شد.

محمد هادی علی احمدی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی های لازم برای ارائه خدمات آموزشی و هدایت شغلی به همراه پشتیبانی و تسهیل گری برای ایجاد اشتغال گروه هدف با راهبری و نظارت شهرداری منطقه ۱۳ نیز انجام می شود.

انتهای پیام/

۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸
کد خبر: 44437

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =