ایوان ری میزبان امیدان فردا

آیین اختتامیه چهل و یکمین دوره «جشنواره فرهنگی هنری فردا» روز گذشته با حضور وزیر آموزش و پرورش در مجتمع فرهنگی هنری ایوان ری برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی مرکز فعالیتهای دینی شهرداری تهران، اختتامیه چهل و یکمین دوره «جشنواره فرهنگی هنری فردا»، پیش از ظهر امروز با حضور رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش، حجت‌الاسلام محمدحسین پورثانی؛ مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی و اصغر باقرزاده معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش در مجتمع ایوان ری برگزار شد.

رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در مراسم اختتامیه چهل و یکمین جشنواره فرهنگی هنری امید فردا که در ایوان ری برگزار شد ضمن ابراز خرسندی از شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان و همچنین گرامی‌داشت یاد و خاطره ۳۶ هزار دانش‌آموز و بیش از ۵ هزار معلم شهید گفت: آینده هر کشور را آموزش و پرورش آن کشور درست می‌کند و می‌سازد لذا برای هر کشوری هیچ نهادی مهم‌تر از آموزش و پرورش نیست.

بر اساس این گزارش، در چهل و یکمین دوره جشنواره فرهنگی هنری فردا، ۴هزار نوجوان در ۸۴ گرایش، آثار خود را به دبیرخانه آن در خراسان‌رضوی ارسال کردند که به جهت استقبال بی‌نظیر دانش‌آموزان، این جشنواره، بزرگترین همایش همدلی و همراهی و بهترین تماشاخانه آیین، سنت‌های بومی محلی و کاراترین کارگاه مهارت‌آموزی است.

همچنین در این آیین که القاگر حرکت امیدبخش رو به فرداست، جایزه ویژه کودکان غزه به دانش‌آموزان حاضر در مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری «فردا» اعطا شد.

لازم به ذکر است که جشنواره فرهنگی هنری امید فردا، با معرفی نفرات برتر در بخش دختران به کار خود پایان داد و بخش پسرانه این جشنواره چهارشنبه این هفته در محل سالن اجتماعات مجتمع ایوان ری برگزار می شود.

گفتنی است؛ مجتمع فرهنگی هنری ایوان ری در دوران مدیریت دکتر زاکانی شهردار تهران ، تبدیل به مرکزی برای پشتیبانی و تقویت فعالیت های تربیتی مساجد در سطح شهر ری و مناطق پیرامونی شده است.

انتهای پیام/

۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱
کد خبر: 44454

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 11 =