ویژه برنامه «آرمان ایران» در مترو تهران

آیین بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت آرمان علی وردی با عنوان «آرمان ایران» ۸ آبان‌ماه در مترو تهران برگزار می‌شود

به گزارش شهر، به نقل از  مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، سید محمد نقیب معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه با بیان اینکه به فرموده رهبری زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست،  درخصوص برنامه های مترو در راستای بزرگداشت مقام شهید علی وردی گفت: این ویژه برنامه باهدف معرفی این شهید والامقام و تجلیل از مقام شامخ وی و دیگر شهدای امنیت در ایستگاه خط ۶ که مزین به نام شهید آرمان علی وردی است برگزار می شود.

وی افزود: اجرای گروه‌های سرود و رونمایی از سازه چیدمان هنری "آرمان ایران" با مشارکت مردم و مسافران مترو از جمله برنامه‌های این آیین است.

نقیب در ادامه خاطرنشان کرد: مراسم اولین سالگرد شهادت شهید مدافع امنیت آرمان علی وردی با حضور مردم، خانواده شهید علی وردی، دانشجویان و بسیجیان و اعضای ستاد شهید علی وردی دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ از ساعت ۱۵ الی ۱۶ در ایستگاه مترو شهید علی وردی برگزار می‌گردد.

گفتنی است، آرمان علی وردی یکی از مدافعان امنیت و شهدای اغتشاشات پاییز ۱۴۰۱ بود که آشوبگران او را در منطقه اکباتان به شهادت رساندند و در راستای بزرگداشت این شهید ایستگاه مترو کوهسار به نام این شهید نام‌گذاری شده است.

۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲
کد خبر: 44494

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =