به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی پورقاسم معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی این منطقه، نظرات مردم در ارزیابیهای کارمندان را موثر دانست و افزود: این اقدام در راستای حقوق و تکالیف شهروندی در مدیریت شهری و تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی انجام شد و QR کد برای ۷۳۴ نفر از کارکنان تعریف و پشت دفتر کار آنان نصب شد تا انتقاد و رضایت از نحوه خدمترسانی قابل ثبت و پیگیری باشد.
وی با اشاره به اینکه شهروندان میتوانند با اسکن کردن این کد به ارزیابی عملکرد کارمندان بپردازند، اضافه کرد: هر ارباب رجوع میتواند با اسکن کد متعلق به هر کارمند، نظرات خود در خصوص کارکنان مرتبط با حوزهی کاری خود را ثبت کرده و در مورد عملکرد او و میزان رضایتش از خدمتی که کارمند ارائه داده، اعلام کند.
به گفته پورقاسم؛ این اقدام در راستای دستورالعمل مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران انجام شده است.
انتهای پیام/
نظر شما