خدمت‌رسانی تیم جهادی سلامت‌محور در محلات کم‌برخوردار منطقه ۱۹

در راستای حمایت از اقشار کم‌برخوردار و با هدف بهبود کیفیت زندگی شهروندان، اداره سلامت معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۹ با همکاری اداره اجتماعی شهرداری ناحیه ۴ با مشارکت تیم جهادی رویش‌های انقلاب اسلامی خدمات تخصصی سلامت‌محور ارائه می‌دهد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگرپور معاون اجتماعی و فرهنگی افزود: این خدمات روز جمعه ۱۲ آبان ماه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۵ در مدرسه آزادی ناحیه چهار به شهروندان ارائه می شود. به گفته این مسئول شهروندان از خدمات ویزیت پزشکی، دندانپزشکی، شنوایی سنجی، گفتار درمانی، فیزیوتراپی و مامایی توسط تیم جهادی رویش های انقلاب اسلامی بهره مند می شوند.

وی در بخش دیگری با اشاره به مشکلات و بیماری های ناشی از کم خونی و فقر آن به طور ویژه در بین بانوان گفت: خدمات رایگان آزمایشگاهی نیز برای بانوان ۱۸ تا ۲۵ سال ارائه می شود که پس از معاینه و تشخیص پزشک به آزمایشگاه ارجاع داده می شود.

همچنین افرادی که جواب آزمایش آنها نشانگر بیماری و یا فقر آهن باشد در کارگاه‌های آموزشی روند درمان آنان پیگیری خواهد شد.

معاون اجتماعی و فرهنگی با اشاره به اینکه طی چهاردهمین مرحله این خدمات دریافت می شود خاطر نشان کرد: همچنین هفته پایان شهریور و مهرماه تیم جهادی نورآوران سلامت به مدت یک ماه به ۱۹۰ نفر کودک، خانواده های دارای معلولیت و سالمندان خدمات تخصصی دندانپزشکی ارائه کردند.

به گفته این مسئول خدمات حمایتی و بهداشتی درمانی به تعداد ۱۰ مورد برای تهیه دارو و دریافت خدمات تکمیلی به خیرین یا نهاد های ذیربط مانند هلال احمر ارجاع داده شده است.

انتهای پیام/

۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
کد خبر: 44677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 4 =