آغاز اجرای تقاطع غیرهمسطح شهید همت- شهید اشرفی اصفهانی؛ به زودی

روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۵ تهران از آغاز عملیات عمرانی تقاطع غیرهمسطح شهید همت- شهید اشرفی اصفهانی در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش شهر، روابط عمومی شهرداری منطقه پنج، با اعلام خبر آغاز عملیات عمرانی تقاطع غیرهمسطح شهید همت- شهید اشرفی اصفهانی، اعلام کرد: پس از رفع معارضین و پیگیری‌های مستمر شهرداری منطقه پنج به زودی پروژه تقاطع غیر همسطح شهید همت با شهید اشرفی اصفهانی آغاز می‌شود.

بر اساس اعلام روابط عمومی شهرداری منطقه ۵؛ این پروژه در بزرگراه همت غرب به شرق در دسترسی شمال به جنوب اشرفی اصفهانی به زودی کلید خواهد خورد. 

بنا بر اعلام روابط عمومی این منطقه، در این راستا تعداد معدودی از درختان با رای کمیسیون ماده هفت و در فصل مناسب و با رعایت استانداردهای دقیق با جابه جایی به یکی از بوستان‌های اطراف منتقل شده است و خبر قطع درخت در محدوده بزرگراه شهید همت که در برخی کانال ها در فضای مجازی منتشر شده، کاملا کذب است.

 روابط عمومی منطقه پنج ضمن پوزش از شهروندان به جهت بروز دشواری در تردد به دلیل اجرای پروژه عمرانی مذکور از آنها خواست تا با صبر، در راستای اجرای این تقاطع که باعث سهولت در تردد و کاهش ترافیک می‌شود، مدیریت شهری را همراهی کنند.

انتهای پیام/

۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱
کد خبر: 44701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =