آغاز فرآیند خرید خدمات مهندسین مشاور معاونت شهرسازی و معماری

فرآیند خرید خدمات مهندسین مشاور معاونت شهرسازی ومعماری شهرداری تهران آغاز شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، جلسه کمیته ارزیابی فنی خرید خدمات مشاوره پروژه های دارای اولویت، با حضور اعضای کمیته ارزیابی معاونت برنامه ریزی اداره کل برنامه ریزی و سرمایه انسانی حوزه شهرسازی و معماری برگزار شد.

در این جلسه، سه پروژه تهیه و بازنگری طرح های اجرایی دارای کد۹ (نیازمند تهیه طرح اجرایی) و کد ۱۰ (بازنگری طرح اجرایی) مناطق ۲۲ گانه شهر تهران، تعیین عملکردهای مجاز به استقرار در باغات شهر تهران و تدوین آیین نامه حمایت و تسهیلگری مرتبط مورد بررسی و ارزیابی فنی قرار گرفتند.

در بخش دیگری از جلسه، سطح علمی و فنی ۱۵ شرکت از شرکت های مهندسین مشاور که همگی از مهندسین مشاور باسابقه کشور و حائز رتبه هستند، در فرآیند خرید خدمات مشاوره مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و پس از امتیازدهی از سوی اعضای کمیته مربوطه، ۷ شرکت امتیاز لازم جهت ادامه مشارکت در فرآیند و انتخاب مشاورین نهایی را کسب کردند.

شایان ذکر است، تهیه و یا بازنگری طرح های اجرایی برای گذرهایی که در طرح تفصیلی با کد ۹ و ۱۰ مشخص می شوند از پر کاربردترین موارد ارجاعی و درخواستی مناطق از اداره‌کل شهرسازی و طرح های شهری است که با انعقاد این قرار داد، بسیاری از پروژه ها در مناطق ۲۲گانه تعیین تکلیف می شوند و از بررسی موردی و تطویل رسیدگی به پرونده ها جلوگیری می شود.

انتهای پیام/

۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹
کد خبر: 44722

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =